głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
paramorelove co ty robisz ?! zjadam mu czekoladkę. ale czemu ?! e .. bo chcę ją zjeść ? kurwidołków stały bywalec . kurwom środkowy palec nie ma takiej opcji wcale . sram n

paramorelove

paramorelove.moblo.pl
co ty robisz ?! zjadam mu czekoladkę. ale czemu ?! e .. bo chcę ją zjeść ?
 co ty robisz ?!    zjadam mu... teksty

paramorelove dodano: 14 marca 2012

-co ty robisz ?! - zjadam mu czekoladkę. - ale czemu ?! - e .. bo chcę ją zjeść ?

kurwidołków stały bywalec . kurwom... teksty

paramorelove dodano: 14 marca 2012

kurwidołków stały bywalec . kurwom środkowy palec , nie ma takiej opcji wcale . sram na taka szmatę , która leci z tym tematem

Nauka Biologi: Bajeruję z dwiema... teksty

paramorelove dodano: 14 marca 2012

Nauka Biologi: Bajeruję z dwiema siostrami. Jedna to ponętna Mitoza, a druga jakże zmysłowa Mejoza. Jakoś nie zakręciły mi z głowie :D Ale może będą z tego dzieci, bo je obie serdecznie pierdolę xD Mitoza da się wyrwać, a Mejoza jakoś nie w ogóle skomplikowana jest. Taka nie zrozumiała. A ja chcę tylko ZALICZYĆ . Dobrze zaliczyć :D ale jak Mejoza się nie da ;( próbowałam ją jakoś wyrwać. Na takie bajery o metaboliźmie itp. nawet komplementowałam jej cudowne części profazy I wiesz, " ejj mała, ale masz fajny zygoten.. albo " czy twoja diakineza już doszła do maksymalnego skrócenia" ? ale się nie daje :D cwana sztuka xD ale ja muszę ją zaliczyć :D

Naciśnij F13   a miłość... teksty

paramorelove dodano: 14 marca 2012

Naciśnij F13 , a miłość przybędzie .

chodź się kurwa spakujemy  i... teksty

paramorelove dodano: 14 marca 2012

chodź się kurwa spakujemy i spierdolimy gdzieś razem , proszę no ! będzie fajnie ej

Mam dużo kubusia  słodycze  8... teksty

paramorelove dodano: 14 marca 2012

Mam dużo kubusia, słodycze, 8 szlugów, zajebistą playlistę i zarywam nocke.

  Chuj  kurwa  wypierdalaj.    A... teksty

paramorelove dodano: 14 marca 2012

- Chuj, kurwa, wypierdalaj. - A kultury Ci czasami nie brak? - Może kurwa i tak, ale chuj z tym, wypierdalaj.

zajebiście gotuję glony . uwielbiam... teksty

paramorelove dodano: 14 marca 2012

zajebiście gotuję glony . uwielbiam wpierdalać plankton .

Po każdym EX   przychodzi NEXT. teksty

paramorelove dodano: 14 marca 2012

Po każdym EX - przychodzi NEXT.

  Kurwa i co ja powiem mamie ??!!   A... teksty

paramorelove dodano: 14 marca 2012

- Kurwa i co ja powiem mamie ??!! -A co dostałeś ?? - Pojebane 5- !! - Debilu ja z 3 się ciesze ;D

może kiedyś zrozumiesz co... teksty

paramorelove dodano: 14 marca 2012

może kiedyś zrozumiesz co straciłeś..

To co mówisz do mnie trafia  lecz... teksty

paramorelove dodano: 14 marca 2012

To co mówisz do mnie trafia, lecz nie koniecznie w ucho.

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV