głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
nawiedzonaa ja też.. ale kurwa codziennie rycze przez pajaca . no bo jak wł naszą piosenkę to wiesz.. zawsze mi się kojarzy z nim he . no masakra .. hah d zajebiste. mmm..

nawiedzonaa

nawiedzonaa.moblo.pl
ja też.. ale kurwa codziennie rycze przez pajaca . no bo jak wł naszą piosenkę to wiesz.. zawsze mi się kojarzy z nim
ja też.. ale kurwa codziennie rycze przez pajaca    . no bo jak wł naszą piosenkę to wiesz.. zawsze mi się kojarzy z nim teksty nawiedzonaa dodał komentarz: ja też.. ale kurwa codziennie rycze przez pajaca ;/ . no bo jak wł naszą piosenkę to wiesz.. zawsze mi się kojarzy z nim do wpisu 7 sierpnia 2011
he . no masakra .. teksty nawiedzonaa dodał komentarz: he . no masakra .. do wpisu 6 sierpnia 2011
hah   d zajebiste. teksty nawiedzonaa dodał komentarz: hah ; d zajebiste. do wpisu 6 sierpnia 2011
mmm.. świetne    teksty nawiedzonaa dodał komentarz: mmm.. świetne ;* do wpisu 6 sierpnia 2011
własnie. teksty nawiedzonaa dodał komentarz: własnie. do wpisu 6 sierpnia 2011
jestem dziewczyną   przeklinam i... teksty

nawiedzonaa dodano: 6 sierpnia 2011

jestem dziewczyną , przeklinam i chuj Ci do tego.
Autor cytatu: niewyrosnezrapu

yeye teksty nawiedzonaa dodał komentarz: yeye do wpisu 6 sierpnia 2011
wszystko było Ci obojętne kiedy mi... teksty

nawiedzonaa dodano: 6 sierpnia 2011

wszystko było Ci obojętne kiedy mi zależało . teraz mi jest wszystko obojetne , a Tobie zależy .
Autor cytatu: niewyrosnezrapu

facet powienien mieć chuja  a nie... teksty

nawiedzonaa dodano: 6 sierpnia 2011

facet powienien mieć chuja, a nie nim być.
Autor cytatu: niewyrosnezrapu

w dupie mam jaką masz twarz... teksty

nawiedzonaa dodano: 6 sierpnia 2011

w dupie mam jaką masz twarz , figurę i inne rzeczy , ale masz zajebiste wnętrze ♥.
Autor cytatu: niewyrosnezrapu

codziennie do ciebie sms uje i jak... teksty

nawiedzonaa dodano: 6 sierpnia 2011

codziennie do ciebie sms-uje i jak głupia czekam ,aż odpiszesz.
Autor cytatu: niewyrosnezrapu

boskie.. teksty nawiedzonaa dodał komentarz: boskie.. do wpisu 6 sierpnia 2011
Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV