głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
historiazmojegozycia Kolejny dzień kolejny balet synu nalej. Jedni piją bo jest im kurwa ciężko. Inni chcą się czuć lekko wiec jarają zielsko. Możesz się wybić albo do reszty skurwi

historiazmojegozycia

historiazmojegozycia.moblo.pl
Kolejny dzień kolejny balet synu nalej.
Kolejny dzień  kolejny balet  synu... teksty

historiazmojegozycia dodano: 22 sierpnia 2012

Kolejny dzień, kolejny balet, synu nalej.

Jedni piją  bo jest im kurwa... teksty

historiazmojegozycia dodano: 21 sierpnia 2012

Jedni piją, bo jest im kurwa ciężko. Inni chcą się czuć lekko, wiec jarają zielsko.

Możesz się wybić albo do reszty... teksty

historiazmojegozycia dodano: 21 sierpnia 2012

Możesz się wybić albo do reszty skurwić, możesz się wybić albo na zawsze polubić, odciąć uczucia albo miłość poślubić, chyba, że wszystko jedno z kim będziesz się budzić.

Gówno wiesz  taka jest prawda... teksty

historiazmojegozycia dodano: 21 sierpnia 2012

Gówno wiesz, taka jest prawda, pomyśl chociaż przez chwile, szanuje Cie, bo Ty szanujesz mnie..I tylko tyle.

Witam Cię Panie  w krainie łatwych... teksty

historiazmojegozycia dodano: 21 sierpnia 2012

Witam Cię Panie, w krainie łatwych Panien, gdzie łatwiej jest znaleźć HIV'a, niż ćpanie.. Gdzie Laski są tanie i w ogóle jest super i kończy się hukiem, jak Laska kończy z brzuchem..

„Wiem  że niedobrze uzależniać... teksty

historiazmojegozycia dodano: 21 sierpnia 2012

„Wiem, że niedobrze uzależniać się od kogoś, ale kim byłbym, gdybym nie był z Tobą?” | Lukasyno

Mija uroda jak moda  ziomuś co tam?... teksty

historiazmojegozycia dodano: 9 sierpnia 2012

Mija uroda jak moda, ziomuś co tam? Dobre to dla tych co nie odróżnią błota od złota, co było a nie jest, niektórych nie grzeje, Ty nie oceniaj mnie, według siebie.

To ona na imprezkach brała go do... teksty

historiazmojegozycia dodano: 9 sierpnia 2012

To ona na imprezkach brała go do japy, to ona na imprezkach leciała na dwa baty, to ona sama doszła do wizerunku szmaty i tylko dupą błyszczy bo w życiu nic nie znaczy...

1000 wpisów ! ♥ teksty

historiazmojegozycia dodano: 8 sierpnia 2012

1000 wpisów ! ♥

Masz bardzo ładne nogi  więc zrób... teksty

historiazmojegozycia dodano: 8 sierpnia 2012

Masz bardzo ładne nogi, więc zrób z nich użytek i spadaj.

Się porobiło  już nie dzielimy... teksty

historiazmojegozycia dodano: 6 sierpnia 2012

Się porobiło, już nie dzielimy razem ławki, choć kiedyś byliśmy jak szlugi z jednej paczki.

Najchętniej zamknął bym Cię w... teksty

historiazmojegozycia dodano: 6 sierpnia 2012

Najchętniej zamknął bym Cię w klatce, bo kocham na Ciebie patrzeć..

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV