głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
emilsoon jestem niewolnikiem własnego życia. pierdolonym zwykłym szarym niewolnikiem. życie jest władcą karze mi być taką jaką nie chce być karze mi robić rzeczy których

emilsoon

emilsoon.moblo.pl
jestem niewolnikiem własnego życia. pierdolonym zwykłym szarym niewolnikiem. życie jest władcą karze mi być taką jaką nie chce być karze mi robić rzeczy których nie lu
jestem niewolnikiem własnego życia.... teksty

emilsoon dodano: 12 luty 2013

jestem niewolnikiem własnego życia. pierdolonym zwykłym szarym niewolnikiem. życie jest władcą, karze mi być taką jaką nie chce być, karze mi robić rzeczy których nie lubię, karze sie zachowywać w sposób którego nie cierpię,nie pozwala mi mieć dla siebie czasu, chowa moje prawdziwe JA. życie - to pierdolona dziwka, od którego jestem uzależniona, żeby żyć. życie - spróbuj się choć na chwilę uwolnić, spróbuj nad nim zapanować. bądź panem własnego życia, nie niewolnikiem, walcz./emilsoon

poczucie słodkiej wolności kontra... teksty

emilsoon dodano: 10 luty 2013

poczucie słodkiej wolności kontra poczucie wiecznego niewolnictwa. praca, szkoła kontra wolność. wolność zawsze będzie nieosiągalna, a gdy ją choć na chwile złapiemy, nie ogarniemy nawet kiedy zniknie, ucieknie tak szybko jak piasek przez palce./emilsoon

Twoje Kocham pisane na zaparowanej... teksty

emilsoon dodano: 10 luty 2013

Twoje Kocham pisane na zaparowanej szybie w aucie, Twoje ramiona, Twoje pocałunki, Twoje oczy i uśmiech. kurwa , mimo tego, że jest źle, Kocham Cię kurwa, ja Cię kurwa Kocham./emilsoon

nie  nie jestem żadną damulką... teksty

emilsoon dodano: 9 luty 2013

nie, nie jestem żadną damulką, żadną pięknisią, nie. niech nie zmylą Cię pozory. jestem dziewczyną, tą zwykłą, która tak naprawdę woli wygodne adidasy, zamiast butów na obcasach, która woli luz, niż spięcie, która woli dresy zamiast rurek, która woli bluzy zamiast eleganckich koszulek. która lubi puścić sobie dobry rap na słuchawkach, woli noce nie dnie, która woli boiska nie centra handlowe. tak jestem nadal taka sama jak dawniej, choć tak wiele się zmieniło./emilsoon

nie dziw się kurwa  ze jestem taka... teksty

emilsoon dodano: 8 luty 2013

nie dziw się kurwa, ze jestem taka, skoro sam zabrałeś mi wiele, nauczyłeś inaczej żyć i mieć inne wartości. sam mnie tego kurwa nauczyłeś./emilsoon

Kobieta to przede wszystkim człowiek... teksty

emilsoon dodano: 7 luty 2013

Kobieta to przede wszystkim człowiek i dlatego generalnie nie należy się nią bawić./ eldo

niszczysz mi życie  a ja nadal Cię... teksty

emilsoon dodano: 6 luty 2013

niszczysz mi życie, a ja nadal Cię Kocham, dlaczego tak jest ? że mimo łez, ja ciągle nie potrafie z Ciebie zrezygnować?/emilsoon

brak mi słów na Ciebie  brak mi... teksty

emilsoon dodano: 6 luty 2013

brak mi słów na Ciebie, brak mi słów na siebie, brak mi słów na nasz związek, brak mi słów na nasze zachowanie, nie mam siły Ci odpisywać i sie sprzeczać, zostawię to ' pa rano zadzwonie' bez oddźwięku. nie mam siły tłumaczyć nic, nie mam siły się sprzeczać, nie mam siły mówić co boli, dziękuję, dobranoc pa./emilsoon

jestem za bardzo ślepa na świat i... teksty

emilsoon dodano: 6 luty 2013

jestem za bardzo ślepa na świat i ufam na próżno ludziom, a świat ? daje mi kopa ze zdwojoną siłą, za każdym razem, za każdą pomyłką, za każdym upadkiem, boli podwójnie./emilsoon

My  wspomnienia i miłość. i lubię... teksty

emilsoon dodano: 5 luty 2013

My, wspomnienia i miłość. i lubię to gdy puszczam Ci świeżo zgrane kawałki na telefon, Ty pokazujesz i opowiadasz mi przeszłość, podchodzisz bliżej i całujesz, i choć znów odchodzisz dobrą wibracją emitujesz, i Twój wzrok, Twoja twarz, i ta krótka grzywka z pod fullcapa, choć zawsze obcinasz się na zero, jesteś blisko znów, łapiesz za rękę, chodźmy się przejść, pooglądać gwiazdy, kocham Cię, zostańmy razem, na zawsze./emilsoon

Kamil  jakie to fajne imię.   co w... teksty

emilsoon dodano: 4 luty 2013

Kamil, jakie to fajne imię. - co w tym fajnego ?- samo imię i osoba które je posiada./emilsoon

My  ciepło naszych oddechów i ust... teksty

emilsoon dodano: 1 luty 2013

My, ciepło naszych oddechów i ust, napięcie między Nami, dotyk, czułość, moje usta przy Twoich ustach, ciało przy ciele, JEDNOŚĆ./emilsoon

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV