|
cwaniura.moblo.pl
pani znów przyłapała mnie jak rysuję serduszka w zeszycie
|
|
|
pani znów przyłapała mnie,
jak rysuję serduszka w zeszycie
|
|
|
Sposób w jaki spoglądasz, jak przelotnie wzrokiem muskasz.
Jak w ponętnym uśmiechu subtelnie układasz usta.
Z Twych oczu jak z lustra kreślę uczuć kontrasty...
Widzę Ciebie, pozostały świat dawno zastygł .
|
|
|
Pewnej nocy księżyc, widząc jej samotność, zapytał:
- Nie męczy Cię to czekanie?
- Trochę. Ale nie mogę się poddać...
|
|
|
Jedyny sposób, aby wygrać z mężczyzną to traktować go naprawdę paskudnie.
|
|
|
masz uśmiech za który oddałabym wszystko.
|
|
|
i zakochałabym się pięć razy w tej samej osobie
|
|
|
- nie chcę sprawić Ci bólu.
- chcę żeby bolało.
- dlaczego.?
- żebym mogła zapomnieć.
|
|
|
'biegnę w bladej mgle, potykając się o własne błędy. Pojawiasz się i zaraz Cię nie ma. nagła pomoc, krótko trwała. Nawet uśmiech mam krótko.. w końcu tylko wtedy gdy Cię widzę... otarłam łzy plastikową chusteczką, delikatnie poprawiłam makijaż i dalej biegnę... udając, że wszystko jest ok.'
|
|
|
Oh YOU could mean everything to me !
|
|
|
hej!- rzekłam od dawno nie widzianego ukochanego. A on nie odpowiedział, ugodziło mnie to, lecz zarazem naładowało mnie złością.
- wiesz, ile to "hej" kosztowało mnie wysiłku? A ty mnie olewasz!!- krzyknęłam za nim. chłopak odwrócił się i rzekł:
- ty nie wyobrażasz sobie ile mnie kosztowało, nie odpowiedzieć ci.
|
|
|
pewnego razu, na lekcji chemii wzięłam kartkę. na jej środku narysowałam dużego iksa. wokół niego rysowałam równomiernie koła, każde znajdowało się po boku innego tak, że tworzyły wokół X jeden wielki okrąg. koleżanka z ławki popatrzyła na mój obrazek ze zdziwieniem.
- co to jest ten iks?- zapytała.
- ja- odparłam.
- a te koła?
- ludzie.
- nadal nie rozumiem, o co tutaj chodzi.
- ja jestem jądrem atomu- iksem. Ludzie są elektronami- kołami. Oni potrzebują mnie, a ja potrzebuję ich i bez siebie nie mamy prawa istnieć.
|
|
|
-Już zapomniałam jak to jest.
-Co takiego?
-Jak to jest być tak beztrosko i cholernie szczęśliwą..
|
|
|
|