głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
ja też nie. xd teksty cosiepatrzyszkurwa dodał komentarz: ja też nie. xd do wpisu 25 czerwca 2011
to takie proste  niebo zamknąć w... teksty

cosiepatrzyszkurwa dodano: 25 czerwca 2011

to takie proste, niebo zamknąć w dłoni.

Miałam rzucić palenie?   tak wiem.... teksty

cosiepatrzyszkurwa dodano: 25 czerwca 2011

Miałam rzucić palenie? - tak wiem. Ale fajnie by było jakbyście mi w tym trochę pomogli. Bo nerwy, problemy nic tu nie dadzą. [ Jachcenajamaice. ♥ ]

na twarzy uśmiech  a w duszy taki... teksty

cosiepatrzyszkurwa dodano: 25 czerwca 2011

na twarzy uśmiech, a w duszy taki rozpierdol, że nawet nie masz pojęcia

Zrozum  że dobrze chcę. Już nie... teksty

cosiepatrzyszkurwa dodano: 24 czerwca 2011

Zrozum, że dobrze chcę. Już nie mam sił tłumaczyć się...

Kurwa. Nawet nie wiesz jak mi... teksty

cosiepatrzyszkurwa dodano: 24 czerwca 2011

Kurwa. Nawet nie wiesz jak mi podnosisz ciśnienie pisząc o 'niej' . A potem się wszyscy dziwią włącznie z tobą dlaczego mam nagłe zmiany humorków. No tak, ale komu mogło by wpaść do głowy że to przez nią. Teksty jak to ona jest śliczna, wyjątkowa i słodka jak się złości. Dość kurwa, dość ! [ Jachcenajamaice. ♥ ]

  to sie obuduje . ? ♥ teksty

cosiepatrzyszkurwa dodano: 24 czerwca 2011

` to sie obuduje . ? ♥

 Usiądź wygodnie  obok mnie poczuj... teksty

cosiepatrzyszkurwa dodano: 24 czerwca 2011

`Usiądź wygodnie, obok mnie poczuj jak bije ciepło..

Nie znasz mnie tak naprawdę  ale nie... teksty

cosiepatrzyszkurwa dodano: 19 czerwca 2011

Nie znasz mnie tak naprawdę, ale nie martw się. Wszystkiego dowiesz się od tych, którzy nawet ze mną nie rozmawiali ...

Po chuj mi to wszystko?  Ja to ja  a... teksty

cosiepatrzyszkurwa dodano: 18 czerwca 2011

Po chuj mi to wszystko? Ja to ja, a nie imię i nazwisko

można wygrać nawet jak szanse marne... teksty

cosiepatrzyszkurwa dodano: 18 czerwca 2011

można wygrać nawet jak szanse marne, i można przegrać odwrotnie proporcjonalnie.

Nie mam kumpli w disco night  i nie... teksty

cosiepatrzyszkurwa dodano: 17 czerwca 2011

Nie mam kumpli w disco night i nie straszę żadnych knajp. Nie chcesz moich słodkich chwil, bo ty wolisz gangsta styl

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV