głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
chodzace.podniecenie fajna godzina wpisu .. mrr .. 19 19 hehe 3 dlaczego ciągle siedzisz na niewidoku ? bo sie kurwa lubie ukrywać xd Generalnie mnie to wali D Siemka co robisz ? :d

chodzace.podniecenie

chodzace.podniecenie.moblo.pl
fajna godzina wpisu .. mrr .. 19 19 hehe 3
fajna godzina wpisu .. mrr .. 19 19 hehe   3 teksty chodzace.podniecenie dodał komentarz: fajna godzina wpisu .. mrr .. 19,19 hehe < 3 do wpisu 15 luty 2011
 dlaczego ciągle siedzisz na... teksty

chodzace.podniecenie dodano: 9 luty 2011

-dlaczego ciągle siedzisz na niewidoku ? - bo sie kurwa lubie ukrywać xd

Generalnie mnie to wali  D teksty

chodzace.podniecenie dodano: 8 luty 2011

Generalnie mnie to wali ;D

  Siemka co robisz ? :d   Siemka   a... teksty

chodzace.podniecenie dodano: 8 luty 2011

- Siemka co robisz ? :d - Siemka , a nic choruje sobie a ty ? :D

uż Cię nie kocham niebieskooki... teksty

chodzace.podniecenie dodano: 8 luty 2011

uż Cię nie kocham niebieskooki, czuję obojętność i jest mi z tym dobrze. Dzisiaj już wiem, że przeznaczenie to wielka bujda. / chodzace.podniecenie

I w końcu sie wyleczyłam.! Szkoda... teksty

chodzace.podniecenie dodano: 7 luty 2011

I w końcu sie wyleczyłam.! Szkoda tylko że dopiero teraz dotarło do mnie że twój kumpel jest lepszy ;D /skategirl_1997

Powiedz mi  co jest nie tak? Zrobię... teksty

chodzace.podniecenie dodano: 7 luty 2011

Powiedz mi, co jest nie tak? Zrobię wszystko. Dla Ciebie. Żebyś tylko był./ maniax3

Kupiła jabłkowo miętowego... teksty

chodzace.podniecenie dodano: 5 luty 2011

Kupiła jabłkowo-miętowego tymbarka. Gdy go otworzyła, on podszedł i powiedział: Daj przeczytać co jest napisane. Nie patrząc co jest na kapslu dała mu go z rumieńcem na policzkach. Przeczytał, spojrzał na nią, pocałował i odszedł wręczając jej kapsel. Chwilę nie wiedziała co się stało, w końcu przeczytała napis na tymbarku: Jeśli ją kochasz, pocałuj! .< 3

me . you. bed . now ! teksty

chodzace.podniecenie dodano: 5 luty 2011

me . you. bed . now !

it would be really nice if you're... teksty

chodzace.podniecenie dodano: 5 luty 2011

it would be really nice if you're there when i wake up / chodzace.podniecenie

why don't you kurwa love me ? teksty

chodzace.podniecenie dodano: 5 luty 2011

why don't you kurwa love me ?

life is short and so is your penis ..... teksty

chodzace.podniecenie dodano: 5 luty 2011

life is short and so is your penis .. życie jest krótkie tak jak twój penis :D / chodzace.podniecenie

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV