głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
bezelka kocham Cię! . ja mocniej !. a ja dłużej . kolorowy.szatan hehe... fajne p też moje . xDD PozdrO . ee... to moje .. ale spoko . nie gniewam się że bez podpisu P

bezelka

bezelka.moblo.pl
kocham Cię! . ja mocniej !. a ja dłużej . kolorowy.szatan
  kocham Cię! .   ja mocniej !.   a... teksty

bezelka dodano: 24 czerwca 2010

- kocham Cię! . - ja mocniej !. - a ja dłużej . ; ]] / kolorowy.szatan

hehe... fajne  p teksty bezelka dodał komentarz: hehe... fajne ;p do wpisu 24 czerwca 2010
też moje . xDD   PozdrO .     teksty bezelka dodał komentarz: też moje . xDD PozdrO . ;** do wpisu 24 czerwca 2010
ee... to moje ..    ale spoko . nie gniewam się że bez podpisu  PP teksty bezelka dodał komentarz: ee... to moje .. ^^ ale spoko . nie gniewam się że bez podpisu ;PP do wpisu 24 czerwca 2010
chłopcy mają TE DNI kiedy im się... teksty

bezelka dodano: 24 czerwca 2010

chłopcy mają TE DNI kiedy im się "bardzo chcę" my dziewczyny mamy TE D|NI kiedy "nie możemy" i tak sobie myśle że Bóg to wymyślając odpierdolił niezłą maniane ! / kolorowy.szatan

  a te gwiazdy  co spadają?   wiesz... teksty

bezelka dodano: 24 czerwca 2010

- a te gwiazdy, co spadają? - wiesz, one chyba jednak życzeń nie spełniają..

  Jesteś spełnieniem moich... teksty

bezelka dodano: 24 czerwca 2010

` Jesteś spełnieniem moich wszystkich marzeń. Bo ja szukam kogoś, kto będzie.. i przytuli..

Bo ja szukam kogoś  kto będzie.. i... teksty

bezelka dodano: 24 czerwca 2010

Bo ja szukam kogoś, kto będzie.. i przytuli.. i przytuli i powie 'Nie martw się mała, będzie dobrze '

200 chwil czystego szczęścia i dwie... teksty

bezelka dodano: 24 czerwca 2010

200 chwil czystego szczęścia i dwie kropelki błękitu nieba . i Ty . - szczyt marzeń . ;**

hehe..    zajebiste  p p teksty bezelka dodał komentarz: hehe.. ^^ zajebiste ;p;p do wpisu 24 czerwca 2010
  a ty czym się naćpałaś ??... teksty

bezelka dodano: 23 czerwca 2010

- a ty czym się naćpałaś ?? - miłością . ^^

Nielegalne jest .   Kochać tak jak... teksty

bezelka dodano: 23 czerwca 2010

Nielegalne jest . Kochać tak jak ja . Kocham Ciebie... .

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV