głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
z.w  DD  teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

z.w ;DD

dzieki xD  DD    teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

dzieki xD ;DD ;]

ta jasne  D ja bym tam predzej sie... teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

ta jasne ;D ja bym tam predzej sie zgubila ;DD

taa naprawde daleko  D a gdzie mam... teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

taa naprawde daleko ;D a gdzie mam jechać? może na Malinie co? ;]]

na osiedle  DD  teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

na osiedle ;DD

dokładnie  D ja zaraz jade wiec nie... teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

dokładnie ;D ja zaraz jade wiec nie bede zmulać ;DD a ty bedziesz ;D

dokładnie  D ja zaraz jade wiec nie... teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

dokładnie ;D ja zaraz jade wiec nie bede zmulać ;DD

no i zmułaaa  DD teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

no i zmułaaa ;DD

haha  DD  teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

haha ;DD

ty teżż xDD  DD teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

ty teżż xDD ;DD

domysl siee      teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

domysl siee ;]]]

nie wiem co powiem  D aa wiem debil  DDD teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

nie wiem co powiem ;D aa wiem debil ;DDD

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV