głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
Osiedle.    Z Nimi.    teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

Osiedle. ;* Z Nimi. ;*

haha  D spal nasząą :DD teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

haha ;D spal nasząą :DD

heh :DD a co ty jedziesz ? :D  teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

heh :DD a co ty jedziesz ? :D

może być debilko ale nie cipy xD :D  teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

może być debilko ale nie cipy xD :D

tylko nie cipy  D po osiedlu no nie  D  teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

tylko nie cipy ;D po osiedlu no nie ;D

z koleżankami  D  teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

z koleżankami ;D

z Madzią        kika coś ty dodała... teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

z Madzią ;* | kika coś ty dodała xD ;D bożee ;D jeszcze pinezki ;d

z Madzią        nic xDD :DD teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

z Madzią ;* | nic xDD :DD

z Madzią        matko! Kikaa xDD :DD teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

z Madzią ;* | matko! Kikaa xDD :DD

z Madzią        matko ! :DD chodzz !... teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

z Madzią ;* | matko ! :DD chodzz ! :DD

z Madzią    nas .. ? :DDD teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

z Madzią ;* nas .. ? :DDD

jj  D z Madzią    teksty

Madziula1 dodano: 28 listopada 2008

jj ;D z Madzią ;*

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV