głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
wkurza mnie to zasrane zycie!!!!!!!!! teksty

zelkusia dodano: 1 lipca 2007

wkurza mnie to zasrane zycie!!!!!!!!!

no nie niewiem co sie dzieje ale nic... teksty

zelkusia dodano: 1 lipca 2007

no nie niewiem co sie dzieje ale nic niema

hz wszystkich  teksty

zelkusia dodano: 1 lipca 2007

hz wszystkich

heheheh...ale brechty teksty

zelkusia dodano: 1 lipca 2007

heheheh...ale brechty

no lolQ pokaz niebadz taka teksty

zelkusia dodano: 1 lipca 2007

no lolQ pokaz niebadz taka

pisac nudy..!!  teksty

zelkusia dodano: 1 lipca 2007

pisac nudy..!!

pisac nudy..!! SMUtnA teksty

zelkusia dodano: 1 lipca 2007

pisac nudy..!! SMUtnA

SMUtnA  teksty

zelkusia dodano: 29 czerwca 2007

SMUtnA

pOzDro DLA cIeBiE bUzIoL: : ::   teksty

zelkusia dodano: 29 czerwca 2007

pOzDro DLA cIeBiE bUzIoL:*:*::*

oj..jak boli  teksty

zelkusia dodano: 29 czerwca 2007

oj..jak boli

lolQ pojedziemy na DDZ i bedzie fajnie  teksty

zelkusia dodano: 29 czerwca 2007

lolQ pojedziemy na DDZ i bedzie fajnie

PO ObiAdKu nA RowErek z lolQ: : :... teksty

zelkusia dodano: 29 czerwca 2007

PO ObiAdKu nA RowErek z lolQ:*:*:*DObrZE Ze lADnA POgoda

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV