głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
xnienormalnienienormalnax róże na górze fiołki na dole tak mi się nie chce że ja pierdolę . Weź mnie za rękę zaprowadź do hipermarketu i zacznij całować bez opamiętania . czuć jesień . w

xnienormalnienienormalnax

xnienormalnienienormalnax.moblo.pl
róże na górze fiołki na dole tak mi się nie chce że ja pierdolę .
róże na górze  fiołki na dole... teksty

xnienormalnienienormalnax dodano: 8 września 2011

róże na górze, fiołki na dole, tak mi się nie chce, że ja pierdolę .

Weź mnie za rękę   zaprowadź do... teksty

xnienormalnienienormalnax dodano: 8 września 2011

Weź mnie za rękę , zaprowadź do hipermarketu i zacznij całować bez opamiętania .

czuć jesień . w sumie trochę... teksty

xnienormalnienienormalnax dodano: 8 września 2011

czuć jesień . w sumie trochę stęskniłam się za tym zimnem i chłodny wiatrem , który bezgranicznie rozwiewa moje włosy i powoduje , że mój nos się czerwieni. Wracając wieczorem do domu w czasie takich dni , lubię wziąć długą , gorącą kąpiel i napić się ciepłego kakao # xnnx .

  kiedyś miałem wypadek motorem i... teksty

xnienormalnienienormalnax dodano: 8 września 2011

- kiedyś miałem wypadek motorem i mój kuzyn zginął na miejscu. Za łepka tego tak nie czułem , a teraz mnie chuj trafia. I jeszcze jedno , nie miałem pięknego dorastania .. nie mieszkam z mamą ani z tatą ... już kurwa wysiadam .. Ty tego nigdy nie poczujesz , ale spróbuj zrozumieć ; c - słowa kolegi K .

idąc do szkoły   czekasz na mnie... teksty

xnienormalnienienormalnax dodano: 8 września 2011

idąc do szkoły , czekasz na mnie , choćbyśmy miały się spóźnić na lkc , to i tak zawsze poczekasz aż przyjdę na wyznaczone miejsce. Paulinka ; * # xnnx .

mój dzień zaczął się zajebiście... teksty

xnienormalnienienormalnax dodano: 8 września 2011

mój dzień zaczął się zajebiście od samego rana , czyli od Twojego sms ' a : jak tam słoneczko ? : * śpisz? - xnnx < 3

żeby mówić co się myśli... teksty

xnienormalnienienormalnax dodano: 8 września 2011

żeby mówić co się myśli, trzeba myśleć co się mówi.

Mówią... Możesz wszystko  więc... teksty

xnienormalnienienormalnax dodano: 8 września 2011

Mówią... Możesz wszystko, więc głowę mam spokojną. Może Ty, ja wiem, że czegoś mi nie wolno.

jesteś lepszy niż budzik   kochanie... teksty

xnienormalnienienormalnax dodano: 7 września 2011

jesteś lepszy niż budzik , kochanie ; *

biorę co los da   życie made in... teksty

xnienormalnienienormalnax dodano: 7 września 2011

biorę co los da , życie made in Polska .

spacer z Kociakiem     teksty

xnienormalnienienormalnax dodano: 7 września 2011

spacer z Kociakiem ; *

J : nudzi mi się . A : to sie... teksty

xnienormalnienienormalnax dodano: 7 września 2011

J : nudzi mi się . A : to sie rozbierz i pilnuj ubrania # fajny pomysł, Agatitka < 3

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV