głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
xdlovelygirlxd I pamiętaj ! Do mnie sie nie wraca ! nigdy nie zapomnę początków kiedy starałeś się o mnie a ja byłam tak zajebiście szczęśliwa. nie wniosłam nic znaczącego do

xdlovelygirlxd

xdlovelygirlxd.moblo.pl
I pamiętaj ! Do mnie sie nie wraca !
I pamiętaj ! Do mnie sie nie wraca ! teksty

xdlovelygirlxd dodano: 16 kwietnia 2011

I pamiętaj ! Do mnie sie nie wraca !

nigdy nie zapomnę początków  kiedy... teksty

xdlovelygirlxd dodano: 16 kwietnia 2011

nigdy nie zapomnę początków, kiedy starałeś się o mnie, a ja byłam tak zajebiście szczęśliwa.

nie wniosłam nic znaczącego do... teksty

xdlovelygirlxd dodano: 16 kwietnia 2011

nie wniosłam nic znaczącego do Twojego życia, niczego też nie zabrałam .także spoko,luz - możemy powiedzieć sobie soczyste 'nara' !

skoro ci już nie zależy   to po co... teksty

xdlovelygirlxd dodano: 16 kwietnia 2011

skoro ci już nie zależy , to po co się tak gapisz ? tam obok masz to swoje blond szczęście.

znowu wyjdę na balkon. zapalę... teksty

xdlovelygirlxd dodano: 16 kwietnia 2011

znowu wyjdę na balkon. zapalę papierosa. wypuszczę bezkarnie dym, tak jak robią to tanie dziwki, a Ty będziesz na mnie patrzył. przecież to robisz najlepiej, prawda?

Choć nie wyglądasz jak Ju  tinek... teksty

xdlovelygirlxd dodano: 16 kwietnia 2011

Choć nie wyglądasz jak Ju$$tinek , nie masz słitaśnych fotek na n-k , a Twoim ulubionym kolorem nie jest ruszoffy to i tak Cię loffciam < 3

  maleńka nie pękaj !   na Niego i... teksty

xdlovelygirlxd dodano: 16 kwietnia 2011

` maleńka nie pękaj ! , na Niego i tak masz podwójnie wyjebane

  skoro   jesteś tak odporny na... teksty

xdlovelygirlxd dodano: 16 kwietnia 2011

` skoro , jesteś tak odporny na cierpienia kochanie , to podejdę do tego kolesia - o tam ! i go pocałuję .

  skoro wiemy   że faceci są bez... teksty

xdlovelygirlxd dodano: 16 kwietnia 2011

` skoro wiemy , że faceci są bez serca , to po co się w nich zakochujemy ? . żeby dowiedziec się jak to jest mieć złamane serce ? powiem ci od razu - chujowo .

  szczęście nie istnieje   a cała... teksty

xdlovelygirlxd dodano: 16 kwietnia 2011

` szczęście nie istnieje , a cała reszta jest do dupy .

I znów zmieniasz status na... teksty

xdlovelygirlxd dodano: 16 kwietnia 2011

I znów zmieniasz status na 'niewidoczny gdy mnie zauważasz. Daj spokój, już zrozumiałam.

I te głupie buziaczki w opisach... teksty

xdlovelygirlxd dodano: 16 kwietnia 2011

I te głupie buziaczki w opisach, które mają wywołać we mnie zazdrość. Wiesz co u mnie wywołują? Napad niekontrolowanego śmiechu.

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV