|
tymbarkovelove.moblo.pl
So sorry : :
|
|
|
Kocham to, jak przychodzę do klasy i widząc że siedzisz w mojej ławce, wygoniłeś mojego kolegę, którego nie znosiłam, uśmiechasz się do mnie. Tak, to dzięki Tobie chodzę do szkoły. To dzięki tobie nie zwariowałam.
|
|
|
Lubisz mi robić na złość, co ? Znalazłaś sobie nowe hobby, czy jak ? Ale uwierz, pisząc każdemu chłopakowi, w którym się kochałam, że chcę z nim być ośmieszasz się. Tak, to Ty stoczyłaś się na dno. Nie ja.
|
|
|
Rysując serce w zeszycie - nauczycielka stwierdziła że się zakochałam. Pisząc na tablicy Twoje imię, zamiast przykładu - przyjaciele skapnęli się, że ja serio się zakochałam. Jedząc czekoladę, oglądajac filmy romantyczne - rodzice zauważyli że coś jest ze mną nie tak, stałam się inna, oczywiście ' Zakochałam się ' . Więc dlaczego nie zauważasz tego Ty?!
|
|
|
Nie rozumiem ludzi, którzy wyzywają się i dołączają teksty typu ' twoja stara ' . Czy kur*a nie możecie w swoje sprawy nie włączać rodziców ?! Zresztą, najwyraźniej tacy ludzie nie dorośli. Ale, ' stracisz, jesli nie docenisz. Docenisz, jesli stracisz ' .
|
|
|
Może i czasami jestem denerwująca. Czasami wkurzająca, obrażam się za wszystko. Ranię słowami, gestami. Ale NIGDY nie powiem komuś dla jaj ' Kocham Cię ' . Nie jestem na tak niskim poziomie.
|
|
|
I to cholernie boli, ze ludzie, ktorzy byli tak blisko, są teraz tak daleko. Nie masz do ich zaufania, ale wspominasz chwile, w których z nimi byłaś. Te dobre i te złe. Smutki i śmiech. Tak, to były zajebiste chwile. Żałuję, że to się nie powtórzy. Ale to wy zjebaliście sprawę. A teraz przychodzicie, przepraszacie mnie. Sorry, nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki.
|
|
|
- Kurwa. - Co ? - Nic, ale fajnie że zareagowałaś :D . - ....
|
|
|
Kocham cię kurwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
Nienawidzę,kiedy mówisz że będzie lepiej,będzie dobrze, a poźniej mówisz innym, że wcale nie będzie. Że nic się nie ułoży, że nie będzie jak dawniej, że nie odzyskam przyjaciół, nie odzyskam chłopaka. Tak, to ty. Fałszywy i dwulicowy człowiek.
|
|
|
|