głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
Jakos sie WytłumaczE:P : Muaa:  teksty

tuska116 dodano: 9 września 2007

Jakos sie WytłumaczE:P :*Muaa:*

Ok..  Nikogo nei całowałam xDD teksty

tuska116 dodano: 9 września 2007

Ok.. Nikogo nei całowałam xDD

Ahh Pocałowałam Moniczke Muaaa:   teksty

tuska116 dodano: 9 września 2007

Ahh Pocałowałam Moniczke Muaaa:**

Moniczko :  Dziekuje Za Pozdrowionka... teksty

tuska116 dodano: 9 września 2007

Moniczko :* Dziekuje Za Pozdrowionka Dla Ciebie Rowniez: P

: ... :   teksty

tuska116 dodano: 9 września 2007

:(... :(

:   teksty

tuska116 dodano: 9 września 2007

:(

Na Kawce xDD Hehe xD bUzIoLKi :  teksty

tuska116 dodano: 9 września 2007

Na Kawce xDD Hehe xD bUzIoLKi :*

Nie mam listy.. :  Piszecie prosze ..... teksty

tuska116 dodano: 9 września 2007

Nie mam listy.. :( Piszecie prosze .. szybko!!

Nie pisac...     Kinia ino moze i Tys... teksty

tuska116 dodano: 9 września 2007

Nie pisac... ;(( Kinia ino moze i Tys jak beda..

Gdzies... Z Kims.. :D Smutnooo.. :... teksty

tuska116 dodano: 9 września 2007

Gdzies... Z Kims.. :D Smutnooo.. :(( Kinia Tyś Agatka :* -Kocham

Gdzies... Z Kims.. :D Smutnooo.. :... teksty

tuska116 dodano: 9 września 2007

Gdzies... Z Kims.. :D Smutnooo.. :(( Kinia Tyś Agatka :*

www.tuska116.fotka.pl     New... teksty

tuska116 dodano: 9 września 2007

www.tuska116.fotka.pl --> New FoTenCjE xDD WbIjAc I KoMeNtOWaC [!] :D

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV