|
suzyx3.moblo.pl
Gdybym ustawiła sobie twoje bicie serca na dzwo nek budzika z chęcią wstawałabym do szkoły
|
|
|
Gdybym ustawiła sobie twoje bicie serca na dzwo- nek budzika z chęcią wstawałabym do szkoły
|
|
|
Znasz to uczucie, kiedy jakaś osoba, staje się częścią Twojego życia i zaczynasz zastanawiać się, dlaczego nie znaliście się wcześniej? Wtedy potrafisz zmienić się tylko dla niej (...) Znasz to uczucie? Gdy ludzie spotykają się przypadkiem, a okazuje się, że czekali na siebie całe życie?
Kocham Cię skarbie ; **
|
|
|
Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż Twoje.
|
|
|
Jesteś najważniejszym chłopakiem na świecie ,teraz tak patrzę na Ciebie i wierzę,że jesteś dla mnie moim najsłodszym skarbem..;** Jesteś dla mnie tak wspaniały,tak strasznie troszczysz się o mnie..jak nikt inny. ;)Czuję ciepło którym mnie otaczasz i wiem,że nie pozwolisz mnie skrzywdzić
|
|
|
Wiesz co? To prawda, nikt nie będzie się uśmiechał tak jak Ty, nikt nie będzie umiał mnie rozbawić tak jak Ty, nikt nie spojrzy mi w oczy tak jak Ty, nikt mnie tak bardzo nie pokochał jak Ty .Tylko Ty masz najpiękniejszy uśmiech i śmiech ,tylko Ty potrafisz mnie pocieszyć gdy mam ochotę płakać jak dziecko .. Bo Ty jesteś tylko mój i to się nie zmieni .
|
|
|
Mogę się na Ciebie obrażać sześćset trzynaście razy dziennie, ale i tak nie wpuszczę nikogo na Twoje miejsce.
|
|
|
Chciałabym żebyś był, tu i teraz, bez żadnego "ale". Przyszedł, przytulił, nie mówiąc nic. To by rozwiązało wszystkie moje problemy, nie wierzysz? Przyjdź.
|
|
|
Zawsze będziesz miał to coś, czego nie ma nikt inny ♥
|
|
|
Bo jak się kogoś kocha to za wszystko. ze wszystkimi wadami i problemami ♥
|
|
|
Teraz jestem po prostu pewna, że gdzieś tam na świecie każdy ma swoją drugą połówkę ♥
|
|
|
Uwielbiam ten stan gdy mówię 'głupku', a myślę 'Boże jak ja go kocham!'.
|
|
|
Jesteś pierwszym chłopakiem na którym mi aż tak zależy.. sama w to nie wierzę, ale gdybyś ze mną wtedy zerwał, dowiedziałbyś się w krótkim czasie co sobie zrobiłam przez Ciebie..
|
|
|
|