głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
siemakochamcie jak zwykle jestem tą najgorszą. dzięki że pozwalasz mi się tak poczuć normalnie kocham cię i w ogóle nie żałuje tych wszystkich miesiecy co ty. poprostu czuje ż

siemakochamcie

siemakochamcie.moblo.pl
jak zwykle jestem tą najgorszą. dzięki że pozwalasz mi się tak poczuć normalnie kocham cię i w ogóle nie żałuje tych wszystkich miesiecy co ty. poprostu czuje że zdecydow
jak zwykle jestem tą najgorszą.... teksty

siemakochamcie dodano: 15 listopada 2011

jak zwykle jestem tą najgorszą. dzięki że pozwalasz mi się tak poczuć normalnie kocham cię i w ogóle nie żałuje tych wszystkich miesiecy co ty. poprostu czuje że zdecydowanie lepiej było by bez ciebie nie sądzisz?./ siemakochamcie

Nie obwiniaj mnie prosze dobrze znam... teksty

siemakochamcie dodano: 15 listopada 2011

Nie obwiniaj mnie prosze dobrze znam powage sprawy to co bylo miedzy nami dzisiaj juz sie nie odstanie kiedyś razem dziś z osobna każdy w swoim cichym koncie teraz pustka w sercu nie mogę sam na siebe spojrzeć

tak kochanie  moze jutro tak chyba... teksty

siemakochamcie dodano: 15 listopada 2011

tak kochanie moze jutro tak chyba nie wiem chcialbym miec czas dla ciebie ale sam nie mam dla siebie

wiesz ze kocham i pragne ale nic... teksty

siemakochamcie dodano: 15 listopada 2011

wiesz ze kocham i pragne ale nic wiecej nie zrobię

ówią od bliskich  wolno wiecej... teksty

siemakochamcie dodano: 15 listopada 2011

ówią od bliskich wolno wiecej wymagać pierdole bliskich dzis sam z życiem się zmagam

Wiem  po co żyję  po co tu jestem.... teksty

siemakochamcie dodano: 15 listopada 2011

Wiem, po co żyję, po co tu jestem. By znaleźć szczęście i dać komuś szczęście. Dbać o swoich bliskich, nie tylko o siebie. Postępować tak, by nie znaleźć się na glebie.

Wiadomo  że nikt nie chce być... teksty

siemakochamcie dodano: 15 listopada 2011

Wiadomo, że nikt nie chce być samotny Jak zachowujesz się jak człowiek są przy tobie ziomki. To o miłości, która trzyma nas w jedności,

Niby miłości a nienawiści z nami... teksty

siemakochamcie dodano: 15 listopada 2011

Niby miłości a nienawiści z nami Masz tu kreske kochanie bo dziś dobrze sie bawię.

Zacznij żyć  myśleć  kochać co... teksty

siemakochamcie dodano: 15 listopada 2011

Zacznij żyć, myśleć, kochać co tego wynikiem Nowy ty, nowe ja w twojej duszy

Sprzedałeś duszę  podpisałeś z... teksty

siemakochamcie dodano: 15 listopada 2011

Sprzedałeś duszę, podpisałeś z diabłem pakt Kiedyś dobry ziom dziś człowieka wrak.

 Nie bądź leniem  bo rozmiar ma... teksty

siemakochamcie dodano: 15 listopada 2011

"Nie bądź leniem, bo rozmiar ma znaczenie, rozmiar mózgu i trzeźwe myślenie"

Od losu pstryczek w nos  od... teksty

siemakochamcie dodano: 13 listopada 2011

Od losu pstryczek w nos, od życzliwych rada: "Będzie dobrze" - weź spierdalaj... weź idź z naiwnym pogadaj

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV