głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
ramona_23 a dziś znów patrzyłeś sie na mnie tymi błękitnymi oczami ja już chyba dostałam i z minuty na minute coraz gorzej wartosci wypisane w sercu miej nie na koszulkac

ramona_23

ramona_23.moblo.pl
a dziś znów patrzyłeś sie na mnie tymi błękitnymi oczami
a dziś znów patrzyłeś sie na mnie... teksty

ramona_23 dodano: 28 września 2011

a dziś znów patrzyłeś sie na mnie tymi błękitnymi oczami

ja już chyba dostałam     i z minuty na minute coraz gorzej    teksty ramona_23 dodał komentarz: ja już chyba dostałam -,- i z minuty na minute coraz gorzej ;> do wpisu 28 września 2011
wartosci wypisane w sercu miej  nie... teksty

ramona_23 dodano: 28 września 2011

wartosci wypisane w sercu miej, nie na koszulkach.

heh tez bym tak chciala  p teksty ramona_23 dodał komentarz: heh tez bym tak chciala ;p do wpisu 28 września 2011
nie nadużyłam alkoholu  to cały... teksty

ramona_23 dodano: 28 września 2011

nie nadużyłam alkoholu, to cały świat jest trzy kieliszki do tyłu.
Autor cytatu: odpierdolciesie

http:  www.youtube.com... teksty

ramona_23 dodano: 28 września 2011

no paczka na 2 dni mi wystarczała wiec duzo teksty ramona_23 dodał komentarz: no paczka na 2 dni mi wystarczała wiec duzo do wpisu 28 września 2011
ja po 2 latach postanowilam skonczyc   bo moja choroba tego nie lubi    teksty ramona_23 dodał komentarz: ja po 2 latach postanowilam skonczyc , bo moja choroba tego nie lubi ;> do wpisu 28 września 2011
Niemiecki to dzieło szatana !... teksty

ramona_23 dodano: 28 września 2011

Niemiecki to dzieło szatana ! /ramona_23

no ja troche wiecej a teraz cieżko jest teksty ramona_23 dodał komentarz: no ja troche wiecej a teraz cieżko jest do wpisu 28 września 2011
Rzucanie palenia dzień 2. jedno... teksty

ramona_23 dodano: 28 września 2011

Rzucanie palenia dzień 2. jedno wielkie KURWA ... ale sie nie poddaje /ramona_23

lubie chodzić do lodówki gdy jest... teksty

ramona_23 dodano: 27 września 2011

lubie chodzić do lodówki gdy jest mi nudno , klaskać w dłonie i czekać aż spadnie kinder mleczna kanapka , żyć marzeniami , układać scenariusze naszej wielkiej miłości .Wiesz? moje imię w chuj pasuje do twojego nazwiska , nie zmarnuj tego , ok ? /ramona_23

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV