głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
ramona_23 jak wszyscy wiemy fiuty pasuja do dupy a swiat rucha nas jak przydrożne kurwy pale Camele gdyby była możliwość to jarałabym w kościele Rzucanie palenia dzień 5

ramona_23

ramona_23.moblo.pl
jak wszyscy wiemy fiuty pasuja do dupy a swiat rucha nas jak przydrożne kurwy
jak wszyscy wiemy fiuty pasuja do... teksty

ramona_23 dodano: 1 października 2011

jak wszyscy wiemy fiuty pasuja do dupy a swiat rucha nas jak przydrożne kurwy

pale Camele gdyby była... teksty

ramona_23 dodano: 1 października 2011

pale Camele gdyby była możliwość to jarałabym w kościele

Rzucanie palenia dzień 5 : Kosmos... teksty

ramona_23 dodano: 1 października 2011

Rzucanie palenia dzień 5 : Kosmos kurwa . Juz 5 dni dałam rade , w chuj dobrze idzie ;d ale , gdyby w pobliżu zjawiła sie jakaś szluga to bym poległa ../ramona_23

Zajebiście rozpierdalam sobie życie... teksty

ramona_23 dodano: 1 października 2011

Zajebiście rozpierdalam sobie życie , a Ty mi jeszcze w tym tak bezczelnie pomagasz .

przepraszam  że już nie walczę ...... teksty

ramona_23 dodano: 1 października 2011

przepraszam ,że już nie walczę ... po prostu przejadłam sie złudzeniami

Wracając do domu zastanawiałam się... teksty

ramona_23 dodano: 1 października 2011

Wracając do domu zastanawiałam się czy nie rzucić się pod samochód , stchórzyłam

zabijam coś między nami... teksty

ramona_23 dodano: 1 października 2011

zabijam coś między nami...

trzeba się zmieniać   by jakim jest... teksty

ramona_23 dodano: 1 października 2011

trzeba się zmieniać , by jakim jest sie pozostac

Uwielbiam wieczory spędzane z... teksty

ramona_23 dodano: 1 października 2011

Uwielbiam wieczory spędzane z ulubionej koszulce z małpką , rozciągniętych dresach i kolorowych skarpetkach . Bez makijażu i całej tej idealnej fryzury , tylko w koku . Dużym kubku kakao , i tobą z boku , kiedy powtarzasz , że taka nieogranięta jestem najpiękniejsza /ramona_23

mam apetyt na te silne bodźce ♥ teksty

ramona_23 dodano: 1 października 2011

mam apetyt na te silne bodźce ♥

świat bez rapu nie ma prawa istnieć teksty

ramona_23 dodano: 1 października 2011

świat bez rapu nie ma prawa istnieć

mama będzie zła   ale pierdole to... teksty

ramona_23 dodano: 1 października 2011

mama będzie zła , ale pierdole to ;> /ramona_23

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV