głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
no czo ty kola  wydaje ci sie:D teksty

nika14 dodano: 5 luty 2008

no czo ty kola, wydaje ci sie:D

Moje serce nie do wzięcia  już... teksty

nika14 dodano: 4 luty 2008

Moje serce nie do wzięcia, już znalazło swego Księcia! KC

 teksty

nika14 dodano: 2 luty 2008

no juz lepiej  lepiej...  starasz sie:D teksty

nika14 dodano: 2 luty 2008

no juz lepiej, lepiej..., starasz sie:D

powinno byc Julio:D hehe teksty

nika14 dodano: 2 luty 2008

powinno byc Julio:D hehe

Romeo me serce ku tobie ucieka:D teksty

nika14 dodano: 2 luty 2008

Romeo me serce ku tobie ucieka:D

 teksty

nika14 dodano: 1 luty 2008

będę ok 20.30 teksty

nika14 dodano: 1 luty 2008

będę ok 20.30

oki wojtek  foch... teksty

nika14 dodano: 31 stycznia 2008

oki wojtek, foch...

If You Was My Best Friend..... teksty

nika14 dodano: 21 stycznia 2008

If You Was My Best Friend.....

 teksty

nika14 dodano: 19 stycznia 2008

tez tak mysle  jak sie uda....:  teksty

nika14 dodano: 19 stycznia 2008

tez tak mysle, jak sie uda....:)

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV