|
nibyslodko.moblo.pl
Może zapomniałabym Cię jak stare przeboje lecz życzenia Twoje mordują mi pamięć jak naboje w urodziny swoje dostaję znak od Ciebie gdzie jesteś i co robisz? Nie
|
|
|
Może zapomniałabym Cię jak stare przeboje,
lecz życzenia Twoje mordują mi pamięć jak naboje,
w urodziny swoje dostaję znak od Ciebie,
gdzie jesteś i co robisz? Nie wiem i nie chcę wiedzieć.
|
|
|
Cenią mój humor, dzwonią gadać i gadać, a jak zaczynają słodzić to mi cukier spada.
|
|
|
Wątpię w siebie jak Ty, każdy wątpi. Spuszczam głowę w dół w samotności, liczę grzechy na palcach, potrzebuję pomocy, Ty podajesz mi swą dłoń :*
|
|
|
A ja kocham Cię wiesz, jeszcze nieraz to powtórzę, jesteś mą drugą połówką, czekałeś na mnie najdłużej
|
|
|
Możemy leżeć i się całować w opór lub możemy siedzieć i pić wino ze znajomymi wokół. Razem możemy wszystko:*
|
|
|
Kto daje plamę, musi pożegnać szacunek, opornie mijam obowiązki, bo znam swoje możliwości, szanuje swój czas.
|
|
|
Prawdopodobnie zawsze będziesz przyspieszał mój puls.
|
|
|
Magia jest wtedy kiedy splatamy dłonie, a nasze oczy mówią wszystko zamiast słów.
|
|
|
I śmiejesz się do mnie i czuję, że wszystko co było przedtem już nie istnieje i myślę, że jesteśmy stworzeni dla siebie.
|
|
|
Lubię Twoje słodkie miny, gdy pijemy wino i oglądamy filmy ♥
|
|
|
Wspieraj go zawsze, dziel z nim wspólne pasje, przyznaj mu rację, gdy wiesz, że już taki facet, męska duma czasem bywa od niego silniejsza, tak jak Twój foch, który również czasem miesza.
|
|
|
Spytaj się człowieka, który nie ma rąk, jak to jest móc przytulić ukochaną osobę. Ślepca, jak to jest móc widzieć piękno otaczającego go świata. Niemowę, jak to jest móc krzyczeć z radości. Kalekę na wózku, jak to jest móc biec przed siebie bez celu. Głuchego, jak to jest móc słyszeć radosny świergot ptaków co dnia. Bezdomnego, jak to jest móc wyspać się w ciepłym łóżku. Głodnego, jak to jest móc być najedzonym do syta. Sierotę jak to jest mieć rodziców. A potem spytaj siebie, jak to jest doceniać to, co się ma, jak to jest kochać swoje życie.
|
|
|
|