głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
Śpie ZzZz...:   Jc KOm xD PzdR... teksty

natka18 dodano: 15 luty 2008

Śpie ZzZz...:** Jc KOm xD PzdR KamIleK :** NO inni Tez xD

do jutra sie z opisem nie wyrobisz xD teksty

natka18 dodano: 15 luty 2008

do jutra sie z opisem nie wyrobisz xD

Hehe xD :    teksty

natka18 dodano: 15 luty 2008

Hehe xD :***

Hehe MisKu xD :   Spac :D Tworca xD :Pp teksty

natka18 dodano: 15 luty 2008

Hehe MisKu xD :** Spac :D Tworca xD :Pp

Hehe MisKu xD :   Spac :D teksty

natka18 dodano: 15 luty 2008

Hehe MisKu xD :** Spac :D

Wk !! Hehe LOl xD teksty

natka18 dodano: 15 luty 2008

Wk !! Hehe LOl xD

  nie trafiam w Twój guuust!?... teksty

natka18 dodano: 14 luty 2008

,,nie trafiam w Twój guuust!? ,,haha! ,,.to chuj z Twoim gustem.!

: :  Jc KOm :  teksty

natka18 dodano: 14 luty 2008

:(:( Jc KOm :(

Noi Kolejne Samotne Walentynki x... teksty

natka18 dodano: 14 luty 2008

Noi Kolejne Samotne Walentynki x] (¨`·.·´¨) `·.¸.·´

heee  buhaha teksty

natka18 dodano: 14 luty 2008

heee buhaha

  nie trafiam w Twój guuust!?... teksty

natka18 dodano: 14 luty 2008

,,nie trafiam w Twój guuust!? ,,haha! ,,.to chuj z Twoim gustem.!

Jutro Walentynki    Jc KOm :P :     teksty

natka18 dodano: 14 luty 2008

Jutro Walentynki ^^ Jc KOm :P :****

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV