głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
 gora 10min i bede ta fote miala :D:D... teksty

misia033 dodano: 20 października 2007

gora 10min i bede ta fote miala :D:D polewa.pl

a chcesz sie zalozyc:D:D teksty

misia033 dodano: 20 października 2007

a chcesz sie zalozyc:D:D

osz ty...ale ci do dupy na kopie:D:D teksty

misia033 dodano: 20 października 2007

osz ty...ale ci do dupy na kopie:D:D

lol... zboczuch..ja je juz dzisiaj... teksty

misia033 dodano: 20 października 2007

lol... zboczuch..ja je juz dzisiaj potrzebuje

EHH... istne szalenstwo! a ja nie... teksty

misia033 dodano: 20 października 2007

EHH... istne szalenstwo! a ja nie moge sie doczekac tych fotek:D

oj nie wiezz... cos sie za nimi kryje teksty

misia033 dodano: 20 października 2007

oj nie wiezz... cos sie za nimi kryje

A nie co innego znowu... i ja bede... teksty

misia033 dodano: 20 października 2007

A nie co innego znowu... i ja bede musiala

Oj Danielcia...heh tesco i ja...!?... teksty

misia033 dodano: 20 października 2007

Oj Danielcia...heh tesco i ja...!? buhaha

oj jeszcze jutro tylo do pstrykam...... teksty

misia033 dodano: 19 października 2007

oj jeszcze jutro tylo do pstrykam... i pizze stawiacie :P

Nie ciesz sięę za szybko... bu haha... teksty

misia033 dodano: 19 października 2007

Nie ciesz sięę za szybko... bu haha :D:D {{waiat}} :* :*

O lol...danan tylko jedna teksty

misia033 dodano: 19 października 2007

O lol...danan tylko jedna

daniela jutro jak przyjde to mi... teksty

misia033 dodano: 19 października 2007

daniela jutro jak przyjde to mi zrobisz fotke:d:D:D

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV