|
minidasy.moblo.pl
Jestem z tych którzy przyjaźnie traktują na poważnie i nie napierdalają na osoby którym podobno ufają.
|
|
|
Jestem z tych, którzy przyjaźnie traktują na poważnie i nie napierdalają na osoby, którym podobno ufają.
|
|
|
Wszystko przemija – ludzie, miejsca i daty. To twoja droga tylko twoja, nic poza tym. To twój rachunek, twoje zyski i straty. Bo możesz nie mieć nic, ale czuć się bogatym.
|
|
|
Nie muszę grać, z natury jestem wredna.
|
|
|
szkoda , że nie pomyślałam by kilka miesięcy temu wcisnąć w sercu opcje ' nie angażuj się ' | dzyndzelek .
|
|
|
- Zawsze jak ktoś rzyga, to ja muszę podłogę froterować. - Froterować to my będziemy tramwajem do domu jak nas szef na zbity pysk wypierdoli / hahah, Wyjazd integracyjny
|
|
|
''Ja czuję się tu dobrze i mam na nich wyjebane, bo nie robie nic wbrew sobie i ciągle się tym bawię.''
|
|
|
co mam mu powiedzieć? że kocham go do tego stopnia, że nie radzę sobie z codziennością? że nie ma takiej sekundy w której bym o nim nie myślała? że przeglądam ciągle jego zdjęcia i uśmiecham się gdy widzę na nich jego uśmiech? że rysuję po rękach i zeszycie serduszka? że gdy słyszę jego imię łzy napływają mi do oczu? że ciągle słucham jednej piosenki która mi go tak potwornie przypomina? że cały czas myślę co robi? czy przypadkiem kogoś nie ma? mam mu kurwa powiedzieć, że odkąd przestał do mnie pisać wróciłam do cięcia się i myśli samobójczych? że dalej wciągam koke układając biały proszek w to jedno jebane 'S' które oznacza pierwszą literę jego imienia? że duszę się w nocy łzami? i po co mam mu to powiedzieć i tak w odpowiedzi usłyszałabym 'aha' . / grozisz_mi_xd
|
|
|
kiedyś byłam spokojna i miałam dobre oceny . teraz jestem w gimnazjum .
|
|
|
Jak idiotka do ostatniej minuty życia wmawiała sobie miłość. / ciamciaa ♥
|
|
|
ja kocham jego, on kocha ją, ona kocha innego, a ten inny kocha jeszcze inną, a ta inna ma już chłopaka. miłość kurwa.
|
|
|
o zbyt wielu ważnych sprawach w moim życiu decyduje serce. niestety to rozum zawsze potem musi się uporać z konsekwencjami.
|
|
|
|