głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
z Karolinką       Później Dworek z... teksty

martucha9094 dodano: 26 stycznia 2009

z Karolinką;** // Później Dworek z Nimi.;D Szalejemy.;DD

 Już nie łudze się  że To Ma... teksty

martucha9094 dodano: 26 stycznia 2009

^Już nie łudze się, że To Ma sens.! Już nie oszukasz Mnie.!^

Mocno Przytul Mnie i Zaczaruj Życie... teksty

martucha9094 dodano: 26 stycznia 2009

Mocno Przytul Mnie i Zaczaruj Życie w Sen.! ;)

Ogarniam się.. DD  teksty

martucha9094 dodano: 26 stycznia 2009

Ogarniam się..;DD

Będe za Godzinke DD teksty

martucha9094 dodano: 25 stycznia 2009

Będe za Godzinke;DD

Będe za Godzineke DD teksty

martucha9094 dodano: 25 stycznia 2009

Będe za Godzineke;DD

:   teksty

martucha9094 dodano: 25 stycznia 2009

:((

Człowieku dla mnie juz nie... teksty

martucha9094 dodano: 25 stycznia 2009

Człowieku dla mnie juz nie istniejszesz..xd ;DD

haha DD Cuudny    teksty

martucha9094 dodano: 25 stycznia 2009

haha;DD Cuudny;**

u Babci..    z Nimi    Wkońcu... teksty

martucha9094 dodano: 20 stycznia 2009

u Babci..;]] z Nimi;** Wkońcu;** // Tęskno;(

No to w Czwartek szalejemy DD teksty

martucha9094 dodano: 20 stycznia 2009

No to w Czwartek szalejemy;DD

Pakuje sie..    z.w teksty

martucha9094 dodano: 20 stycznia 2009

Pakuje sie..;]] z.w

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV