głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
malaczarnadominis I wiesz co? spojrzała na swoje odbicie w lustrze nieprzytomnym wzrokiem. Od dziś to wszystko pierdolę. Kiwnęła głową i rozbiła lustro butelką whisky. A potem z

malaczarnadominis

malaczarnadominis.moblo.pl
I wiesz co? spojrzała na swoje odbicie w lustrze nieprzytomnym wzrokiem. Od dziś to wszystko pierdolę. Kiwnęła głową i rozbiła lustro butelką whisky. A potem za
  I wiesz co?   spojrzała na swoje... teksty

malaczarnadominis dodano: 3 marca 2011

`-I wiesz co? - spojrzała na swoje odbicie w lustrze nieprzytomnym wzrokiem. -Od dziś to wszystko pierdolę. - Kiwnęła głową i rozbiła lustro butelką whisky. A potem zaczęła żyć\rozdziewiczonaa

ale to jest moje. teksty malaczarnadominis dodał komentarz: ale to jest moje. do wpisu 3 marca 2011
Płaczesz. Nie dlatego że jesteś... teksty

malaczarnadominis dodano: 3 marca 2011

Płaczesz. Nie dlatego że jesteś słaba. Tylko dlatego, że byłaś silna przez długi czas. \exhaustedd

wciągam Cię jak dobry towar  ćpam... teksty

malaczarnadominis dodano: 3 marca 2011

wciągam Cię jak dobry towar, ćpam cholernie ostro - bez ograniczeń. / veriolla

nie próbuj mnie ogarnąć jeśli... teksty

malaczarnadominis dodano: 3 marca 2011

nie próbuj mnie ogarnąć jeśli dobrze nie znasz mojej przeszłości - bo to ona zrobiła ze mna takiego a nie innego człowieka, to ona oziębiła mi serce, to ona zrobiła ze mnie zimną i wyrachowaną sukę, to ona miała największy wpływ na ukształtowanie mojej dzisiejszej osobowości. / veriolla

sposób na to  gdy ktoś poczas... teksty

malaczarnadominis dodano: 3 marca 2011

sposób na to, gdy ktoś poczas kłótni ma lepsze argumenty ? wychodzę z pola bitwy mówiąc 'dobra, weź nie pierdol'. / veriolla

uwielbiał swój zapał do pracy  gdy... teksty

malaczarnadominis dodano: 3 marca 2011

uwielbiał swój zapał do pracy, gdy w szkole myślę 'będę się uczyć tego niemca cały dzień', po czym ląduję w łóżku budząc się wieczorem z bolącą banią i myślą 'kurwa, kiedy ja to ogarnę?!'. / veriolla

haha to tak jak ja  pp teksty malaczarnadominis dodał komentarz: haha to tak jak ja ;pp do wpisu 3 marca 2011
gdy pytasz czemu   ja odpowiadam 'bo... teksty

malaczarnadominis dodano: 3 marca 2011

gdy pytasz czemu - ja odpowiadam 'bo szczęście nie może trwać wiecznie'. / veriolla

no dobrze   możesz o mnie mówić... teksty

malaczarnadominis dodano: 3 marca 2011

no dobrze - możesz o mnie mówić , że jestem ćpunką - pytanie tylko czy kiedykolwiek widziałeś jak brałam ? możesz oskarżać mnie o to , że jestem również dziwką - tylko udowodnij mi fakt iż widziałeś jak dawałam , ok ? wtedy pogadamy. / veriolla

Wzięła jego telefon i od razu... teksty

malaczarnadominis dodano: 3 marca 2011

Wzięła jego telefon i od razu rzuciła się na opcje ' kontakty ' w menu. To dziwne, ale od jakiegoś czasu było to jej największym marzeniem. Zauważyła w kontaktach pewną osobę zapisaną ' Kochanie ;-* ' nadusiła zielony guzik i z niecierpliwością czekała aż w spodniach zawibruje jej telefon. \ impossiblelove

oj sorki to nie bylo do cb teraz z tym      teksty malaczarnadominis dodał komentarz: oj sorki to nie bylo do cb teraz z tym ; )) do wpisu 3 marca 2011
Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV