głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
kochaaamm Nie palę ale gdyby był to papieros miłości czy też szczęścia paliłabym codzinnie .. Co mi zrobisz jak mnie znajdziesz? Dasz mi buzi? tak... To jestem w szafie .

kochaaamm

kochaaamm.moblo.pl
Nie palę ale gdyby był to papieros miłości czy też szczęścia paliłabym codzinnie ..
Nie palę  ale gdyby był to papieros... teksty

kochaaamm dodano: 3 czerwca 2011

Nie palę, ale gdyby był to papieros miłości, czy też szczęścia paliłabym codzinnie ..

Co mi zrobisz jak mnie znajdziesz?... teksty

kochaaamm dodano: 3 czerwca 2011

Co mi zrobisz jak mnie znajdziesz? - Dasz mi buzi? -tak... -To jestem w szafie . '

Ty lepiej spójrz w lustro  zanim... teksty

kochaaamm dodano: 3 czerwca 2011

Ty lepiej spójrz w lustro, zanim zaczniesz oceniać innych.!

'   no i tego fajna pogoda   słońce... teksty

kochaaamm dodano: 3 czerwca 2011

' no i tego fajna pogoda , słońce świeci i wiatr nie wieje , kocham cie i nawet ciepło jest .. - coo ? - no gadam ze ciepło jest .

  myślałeś dzisiaj o mnie?   no... teksty

kochaaamm dodano: 2 czerwca 2011

- myślałeś dzisiaj o mnie? - no oczywiście - tak jasne przyznaj się myślałeś tylko o sexie jak każdy facet - no co ty - tak ? to ile razy o mnie dziś myślałeś? - 69. / koochaam !

  gdy sie wygłupiasz wygladasz tak... teksty

kochaaamm dodano: 2 czerwca 2011

` gdy sie wygłupiasz wygladasz tak śmiesznie ale jednocześnie słodko . ♥

  gdyby zalegalizowali marihuanę  a... teksty

kochaaamm dodano: 2 czerwca 2011

` gdyby zalegalizowali marihuanę, a miłość byłaby nielegalna, byłoby więcej szczęśliwych ludzi, niż złamanych serc. ............

  Faceci postrzegają dziewczyny jako... teksty

kochaaamm dodano: 2 czerwca 2011

` Faceci postrzegają dziewczyny jako dziwki, które tylko należy przeruchać i zostawić, a to wszystko przez takie kurwy jak ty.

   mimo to  że mówię 'okey'... teksty

kochaaamm dodano: 2 czerwca 2011

` mimo to, że mówię 'okey', 'rozumiem', za chuja Cię nie ogarniam.

wyrzuć go z pamięci.   a Ty wyrzuć... teksty

kochaaamm dodano: 2 czerwca 2011

wyrzuć go z pamięci. - a Ty wyrzuć do kosza swoje ulubione,stare trampki. - nie potrafię,zbyt mocno się do nich przywiązałam. - właśnie.

  Wieczny odpoczynek racz mu dać... teksty

kochaaamm dodano: 2 czerwca 2011

` Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie , niech się smaży w piekle skurwysyn jebany na wieki wieków.Amen x D ! / kOchaaam !

  wszyscy szukają drugiej połówki... teksty

kochaaamm dodano: 2 czerwca 2011

, wszyscy szukają drugiej połówki, a mnie mama w całości urodziła .

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV