głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
 BoToCoNajważniejszeMamWSercuNaDnie... teksty

kasienkowo dodano: 3 luty 2008

_BoToCoNajważniejszeMamWSercuNaDnie ŻyciePędziNaOślepLeczNieZmieniMnie

tu i tam xD jak ktos teskni to kom  teksty

kasienkowo dodano: 3 luty 2008

tu i tam xD jak ktos teskni to kom

lol =Pp teksty

kasienkowo dodano: 2 luty 2008

lol =Pp

 Myślisz o mnie czasem . . ?  teksty

kasienkowo dodano: 1 luty 2008

_Myślisz o mnie czasem . . ?

 Myślisz o mnie czasem . . ?... teksty

kasienkowo dodano: 1 luty 2008

_Myślisz o mnie czasem . . ? // jeeebaać..

 Myślisz o mnie czasem . . ?... teksty

kasienkowo dodano: 1 luty 2008

_Myślisz o mnie czasem . . ? // jeeebaać. // tam gdzie wczoraj ;**

 Myślisz o mnie czasem . . ?... teksty

kasienkowo dodano: 1 luty 2008

_Myślisz o mnie czasem . . ? // jeeebaać. // Rynek xD

xDDD teksty

kasienkowo dodano: 31 stycznia 2008

xDDD

 sieeeęę opierdzielam. . xDDD    w... teksty

kasienkowo dodano: 31 stycznia 2008

_sieeeęę opierdzielam. . xDDD // w Rynku z Dziunia ;*** jct kom ; ] xD

 BoToCoNajważniejszeMamWSercuNaDnie... teksty

kasienkowo dodano: 30 stycznia 2008

_BoToCoNajważniejszeMamWSercuNaDnie ŻyciePędziNaOślepLeczNieZmieniMnie

BoToCoNajważniejszeMamWSercuNaDnie... teksty

kasienkowo dodano: 30 stycznia 2008

BoToCoNajważniejszeMamWSercuNaDnie ŻyciePędziNaOślep LeczNieZmieniMnie

 I want this what every princess. . xDD teksty

kasienkowo dodano: 29 stycznia 2008

_I want this what every princess. . xDD

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV