głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
Nudzace Ju Sie Robi teksty

kamilloo dodano: 15 grudnia 2007

Nudzace Ju Sie Robi

Marta Ty Mnie Nie Wkurwiaj Znowu Bo... teksty

kamilloo dodano: 15 grudnia 2007

Marta Ty Mnie Nie Wkurwiaj Znowu Bo Juz Mi Sie Chumorek Polepszyl

Na Swiecie Sa 2 Szalone Dziewczyny... teksty

kamilloo dodano: 15 grudnia 2007

Na Swiecie Sa 2 Szalone Dziewczyny (Madzia i Marta) To Jest Cool

Marta Czemy Mialem Tesknic?? teksty

kamilloo dodano: 15 grudnia 2007

Marta Czemy Mialem Tesknic??

Lol teksty

kamilloo dodano: 15 grudnia 2007

Lol

Madzia Ja Nie Pochlabiam Se Grrrr.... teksty

kamilloo dodano: 15 grudnia 2007

Madzia Ja Nie Pochlabiam Se Grrrr....

Madzia Daj Se Spokoj Z Tymi... teksty

kamilloo dodano: 15 grudnia 2007

Madzia Daj Se Spokoj Z Tymi Pochwalami xD

Na Swiecie Sa 2 Szalone Dziewczyny... teksty

kamilloo dodano: 15 grudnia 2007

Na Swiecie Sa 2 Szalone Dziewczyny (Madzia i Marta) To Jest Cool~!!!!!

A Pierdolic To Wszystko I Jechac... teksty

kamilloo dodano: 15 grudnia 2007

A Pierdolic To Wszystko I Jechac Dalej No I Tak Ma Byc :):)

Kurwa Czy To Musi Byc Takie... teksty

kamilloo dodano: 15 grudnia 2007

Kurwa Czy To Musi Byc Takie Zjebane...!!!

Adam Nie Martw Sie Siedzimy Wtym... teksty

kamilloo dodano: 15 grudnia 2007

Adam Nie Martw Sie Siedzimy Wtym Gownie Razem ;[;[;[;[

Viva Carnival teksty

kamilloo dodano: 15 grudnia 2007

Viva Carnival

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV