głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
i tak jest tepa to jej resztki... teksty

hellogirl dodano: 27 marca 2010

i tak jest tepa to jej resztki szarych komórek wytrzepiesz :P

kurwa wyobrazam sobuie taka... teksty

hellogirl dodano: 27 marca 2010

kurwa wyobrazam sobuie taka kłótnie. ;d wy faceci zawszed tak mówicie xd

z kim ty cchesz ten pakt pokoju... teksty

hellogirl dodano: 27 marca 2010

z kim ty cchesz ten pakt pokoju podpisywac pomysl on cie bedzie bił patelk

Jestes szalona mówię Ci .. xd no... teksty

hellogirl dodano: 27 marca 2010

Jestes szalona mówię Ci .. xd no niby już nowy dzień xdd nie buntuj sie bo

Jestes szalona mówię Ci .. xd no... teksty

hellogirl dodano: 27 marca 2010

Jestes szalona mówię Ci .. xd no niby już nowy dzień xdd

Jestes szalona mówię Ci .. xd teksty

hellogirl dodano: 27 marca 2010

Jestes szalona mówię Ci .. xd

ej nie spijcie na tyc klawiaturach .... teksty

hellogirl dodano: 27 marca 2010

ej nie spijcie na tyc klawiaturach,. dzien sie zaczyna ;d

potem bd mógł wymasować grussia  o xd teksty

hellogirl dodano: 27 marca 2010

potem bd mógł wymasować grussia ;o xd

no walsnie na co xd teksty

hellogirl dodano: 27 marca 2010

no walsnie na co xd

ty juz masz  na srodku pokoju  d... teksty

hellogirl dodano: 27 marca 2010

ty juz masz, na srodku pokoju ;d usiadz na nim picza ;d no z was dwóch ja

ty juz masz  na srodku pokoju  d... teksty

hellogirl dodano: 27 marca 2010

ty juz masz, na srodku pokoju ;d usiadz na nim picza ;d

To masz jkaies dziwne to niebo xdd no... teksty

hellogirl dodano: 27 marca 2010

To masz jkaies dziwne to niebo xdd no zwyczajnie buba wchodzi i straszy na

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV