głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
no sama mam dylemat hehe teksty

fajniusna dodano: 26 lipca 2007

no sama mam dylemat hehe

hahahahahahahaha teksty

fajniusna dodano: 26 lipca 2007

hahahahahahahaha

aa i nie wiesz ktory jest ojcem?? teksty

fajniusna dodano: 26 lipca 2007

aa i nie wiesz ktory jest ojcem??

to jaki problem hehe teksty

fajniusna dodano: 26 lipca 2007

to jaki problem hehe

jaki nie mow ze nei jestes wciazy haha teksty

fajniusna dodano: 26 lipca 2007

jaki nie mow ze nei jestes wciazy haha

haha no wlasnie ty masz juz matki... teksty

fajniusna dodano: 26 lipca 2007

haha no wlasnie ty masz juz matki chrzestne

on bedzie ojcem chrzestym jednego... teksty

fajniusna dodano: 26 lipca 2007

on bedzie ojcem chrzestym jednego musisz jeszcze dwoch wymyslic

hahaha to moze trojaczkow ja  anka i... teksty

fajniusna dodano: 26 lipca 2007

hahaha to moze trojaczkow ja, anka i donka co ty na to hehe

dziekuje ci z calego serduszka  chodz... teksty

fajniusna dodano: 26 lipca 2007

dziekuje ci z calego serduszka- chodz ze mna kochanie do lozka:)

ale wiesz mama chrzestna musi byc... teksty

fajniusna dodano: 26 lipca 2007

ale wiesz mama chrzestna musi byc hehe-ja nic oczywiscie nie sugeruje

to nie jest ilonko dobry pomysl  jak... teksty

fajniusna dodano: 26 lipca 2007

to nie jest ilonko dobry pomysl- jak crzciny bez mamy chrzestnej hehe

na weselu  no jazne ale chrzcinow nie... teksty

fajniusna dodano: 26 lipca 2007

na weselu- no jazne ale chrzcinow nie lubie

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV