głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
fbl neW!     ah kłaQ ty....  ...       teksty

dodaz dodano: 6 luty 2008

fbl neW! ;* /ah kłaQ ty.... [...] ;*

fbl neW!     nom !       xD teksty

dodaz dodano: 6 luty 2008

fbl neW! ;* /nom ! ;] ;* xD

fbl neW!     omg dalej nie wiesz?!?!?... teksty

dodaz dodano: 6 luty 2008

fbl neW! ;* /omg dalej nie wiesz?!?!? .... ;/

fbl neW!     oy serio.nie kazdy ma... teksty

dodaz dodano: 6 luty 2008

fbl neW! ;* /oy serio.nie kazdy ma takiego fuksa... ;*

fbl neW!     oh tyy :P ciesz siem... teksty

dodaz dodano: 6 luty 2008

fbl neW! ;* /oh tyy :P ciesz siem naprawde xD

fbl neW!     wiekszosc.... kłaQ... teksty

dodaz dodano: 6 luty 2008

fbl neW! ;* /wiekszosc.... kłaQ ty... ;**

fbl neW!     o yesu kazdy poprostu! i... teksty

dodaz dodano: 6 luty 2008

fbl neW! ;* /o yesu kazdy poprostu! i kropka .

fbl neW!      i nie mow ze niE... teksty

dodaz dodano: 6 luty 2008

fbl neW! ;* / i nie mow ze niE kłaQ!! ;***

fbl neW!     haha  D nom tak! to... teksty

dodaz dodano: 6 luty 2008

fbl neW! ;* /haha ;D nom tak! to wszystko to prawda i kazdy tak mysli

fbl neW!     to zaczynamy xD     teksty

dodaz dodano: 6 luty 2008

fbl neW! ;* /to zaczynamy xD ;**

fbl neW!     nom oky tylko nnie piej... teksty

dodaz dodano: 6 luty 2008

fbl neW! ;* /nom oky tylko nnie piej i nie zaprzeczaj!

fbl neW!      nie bo mi sie nie... teksty

dodaz dodano: 6 luty 2008

fbl neW! ;* //nie bo mi sie nie zmiesci ;Dpozatym i tak nie uwierzysz;

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV