głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
Wielkie buziaki dla szczególnej... teksty

danielxx dodano: 8 listopada 2008

Wielkie buziaki dla szczególnej laski ;*;*;*;*;*;*;*

...  ... teksty

danielxx dodano: 4 listopada 2008

...;(...

Kurwa!! :     teksty

danielxx dodano: 3 listopada 2008

Kurwa!! :/ ;(

Kurwa!! :  teksty

danielxx dodano: 3 listopada 2008

Kurwa!! :/

Ale było zajebiście :P Z w teksty

danielxx dodano: 31 października 2008

Ale było zajebiście :P Z/w

Ale było zajebiście :P teksty

danielxx dodano: 31 października 2008

Ale było zajebiście :P

:  teksty

danielxx dodano: 31 października 2008

:(

Wkurzony !! :  teksty

danielxx dodano: 31 października 2008

Wkurzony !! :/

Wkurzony !! teksty

danielxx dodano: 31 października 2008

Wkurzony !!

:  !! teksty

danielxx dodano: 31 października 2008

:( !!

:  teksty

danielxx dodano: 29 października 2008

:(

Kurwa    ... wszystko sie pierdoli :  teksty

danielxx dodano: 28 października 2008

Kurwa ;/ ... wszystko sie pierdoli :(

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV