głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
sprzatam xD nie pisac to tak duzo? teksty

dagath dodano: 1 kwietnia 2008

sprzatam xD nie pisac to tak duzo?

sprzatam xD teksty

dagath dodano: 1 kwietnia 2008

sprzatam xD

z ww teksty

dagath dodano: 1 kwietnia 2008

z/ww

Jak ja sie ciesze ze jest wszystko... teksty

dagath dodano: 31 marca 2008

Jak ja sie ciesze ze jest wszystko wparzadku aniolku:*

Bla bla bla mam heh tzeba miec downa teksty

dagath dodano: 31 marca 2008

Bla bla bla mam heh tzeba miec downa

Bla bla bla mam heh teksty

dagath dodano: 31 marca 2008

Bla bla bla mam heh

Lekcje z.w teksty

dagath dodano: 31 marca 2008

Lekcje z.w

Jak ja sie ciesze ze jest wszystko... teksty

dagath dodano: 31 marca 2008

Jak ja sie ciesze ze jest wszystko wparzadku aniolku:*

Nie nawidze ludzi nie nawidze zyc :... teksty

dagath dodano: 31 marca 2008

Nie nawidze ludzi nie nawidze zyc :( Koniec

Wszystkiego naj Georg : : :  Billus... teksty

dagath dodano: 31 marca 2008

Wszystkiego naj Georg :*:*:* Billus aniolku;*Jak dobrze ze jest ok

Wszystkiego naj Georg : : :  Billus... teksty

dagath dodano: 31 marca 2008

Wszystkiego naj Georg :*:*:* Billus aniolku;* Dzieki Agusia:*

Jutro urodziny Geo   i operacja... teksty

dagath dodano: 30 marca 2008

Jutro urodziny Geo;* i operacja Bill'ax( KCB ***In_die_Nacht_

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV