|
czeekoladaa.moblo.pl
tak jestem gówniarą która nie dorosła jeszcze do wielu kwestii i nic w życiu nie przeszła. małą dziewczynką która nie wie co to znaczy kochać. skoro tak twierdzisz
|
|
|
tak - jestem gówniarą, która nie dorosła jeszcze do wielu kwestii i nic w życiu nie przeszła. małą dziewczynką, która nie wie co to znaczy kochać. skoro tak twierdzisz i przez to odszedłeś, to powiedz mi dlaczego niezdołającą kochać małolate tak mocno boli serce , a oczy wypełnione są łzami ? no słucham .. bo przecież Twoim zdaniem to nie miłość.
|
|
|
` wredna? być może uparta? na pewno! oryginał? i to jaki .. ! wydaje się być twarda, zadziorna i silna, a w środku taka krucha i niewinna .
|
|
|
` nastolatki robią wszystko na przekór. nie zakładają kurtki kiedy jest zimno. piją alkohol gdy nie wolno. nawet facetów kochają 'nie tych' .
|
|
|
` gapiłam się w niego jak kobieta na diecie w kawałek ciastka.
|
|
|
` pamiętasz te serduszka na końcu zeszytu od matmy z Twoim imieniem w środku? To zapomnij. Teraz pokrywa je gruba warstwa korektora.
|
|
|
Zło ogarnęło mną dziś. Widziałam cię oczyma wyobraźni jak idziesz razem z NIĄ. Uwiesza sie na tobie jak na wieszaku. Zamiast twarzy ma maskę 6m make-up-u. Chodzi za toba. Całuje twoje usta! które miały być moje!
|
|
|
- co mam zrobić, abyś była szczęśliwa? - okłam mnie. - jak? - powiedz, że mnie kochasz. - nie mogę. - bo? - bo wtedy powiem prawdę.
|
|
|
Usiadłam słuchając swojej ulubionej piosenki i ze łzami w oczach, wpatrując sie w swoje białe trampki, uświadomiłam sobie, że go kocham..
|
|
|
zagadka: idzie 10 dziewczyn: 5 brzydkich, 4 średnie i jedna śliczna. jak myślicie która nie ma chłopaka? ostatnia. więc nie mówcie, że śliczni mają w życiu łatwo.
|
|
|
`a w opisie miała kropkę, zwykły interpunkcyjny znak. i nikt by nie pomyślał ile w tej kropce było zamkniętych uczuć `
|
|
|
` Mądra dziewczyna całuje, ale się nie zakochuje, słucha, ale nie wierzy, odchodzi, zanim zostanie porzucona.
|
|
|
` Pomalowała rzęsy tuszem wodoodpornym , jakby to akurat miało ją uchronić od płaczu . `
|
|
|
|