głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
cociebolikurwo jakoś będzie oddaje Ci siebie resztę pieprze. dyscypliną jest seks bo jeśli chce się wyciągnąć od faceta prawdę to trzeba go zdyscyplinować ''bywało że byłam sp

cociebolikurwo

cociebolikurwo.moblo.pl
jakoś będzie oddaje Ci siebie resztę pieprze.
jakoś będzie  oddaje Ci siebie... teksty

cociebolikurwo dodano: 15 marca 2011

jakoś będzie, oddaje Ci siebie, resztę pieprze.

dyscypliną jest seks   bo jeśli... teksty

cociebolikurwo dodano: 15 marca 2011

dyscypliną jest seks , bo jeśli chce się wyciągnąć od faceta prawdę to trzeba go zdyscyplinować

''bywało  że byłam spłukana  ale... teksty

cociebolikurwo dodano: 14 marca 2011

''bywało, że byłam spłukana, ale nigdy nie byłam biedna. bieda to stan umysłu''

nigdy nie wiesz gdzie czai sie... teksty

cociebolikurwo dodano: 13 marca 2011

nigdy nie wiesz gdzie czai sie sztruks tyle wielkich konkretnych przeszkód dobrze wiesz tych prawdziwych

tyle razy mówiłeś o prawdzie ani... teksty

cociebolikurwo dodano: 12 marca 2011

tyle razy mówiłeś o prawdzie ani razu nie powiedziales prawdy tyle razy brzmiałeś poważnie nigdy jednak nie byłeś poważny

może powinienem ci podziękować bo... teksty

cociebolikurwo dodano: 12 marca 2011

może powinienem ci podziękować bo pokazałeś mi prawdziwy obraz i zawiodłeś co tu świrować cóż nigdy nie wiesz gdzie czai się sztruks

http:  cgm.pl video 14488 cgm... teksty

cociebolikurwo dodano: 12 marca 2011

http://cgm.pl/video,14488,cgm,video.html jak nie słuchaliście to proszę ;)

wczoraj była premiera ''Sztruksu''... teksty

cociebolikurwo dodano: 12 marca 2011

wczoraj była premiera ''Sztruksu'' Marysi Starosty i Wojtka Sokoła .. myślałam ,że chujnia .. ale jestem pod miłym wrażeniem ;)

+ od razu wypiję za zdrowie Sokoła teksty

cociebolikurwo dodano: 11 marca 2011

+ od razu wypiję za zdrowie Sokoła

nie mam słów do tego faceta  rób... teksty

cociebolikurwo dodano: 11 marca 2011

nie mam słów do tego faceta, rób tak dalej rób ... ide sie najebać siema

NAJLEPSZY WOJTUŚ NA ŚWIECIE MA... teksty

cociebolikurwo dodano: 11 marca 2011

NAJLEPSZY WOJTUŚ NA ŚWIECIE MA DZISIAJ 34 URODZINY!!!!!!!!!! nie wiem czego mogłabym mu życzyć , na pewno tego by się nie pogubił .. troche zboczył z toru , ale dzisiaj o tym zapominam

dzisiaj zaczęłam rozumieć... teksty

cociebolikurwo dodano: 10 marca 2011

dzisiaj zaczęłam rozumieć zachowanie Magdy M , wobec Piotra gdy wrócił po pół roku , nie mówiąc nic o swoich problemach .. KURWA czy ci faceci zawsze muszą się tak chujowo zachowywać , gówno wiedzą co jest dla nas dobre a co nie ... szczerość to podstawa nawet jak bywa bolesna

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV