głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
bansujdziwko weź olej wgl te wiadomości chcesz to sobie tu bądź nikt nie ma prawa decydować co masz robić i czy masz tu być czy nie pierdol to . paraliżujesz mi myśli jestem

bansujdziwko

bansujdziwko.moblo.pl
weź olej wgl te wiadomości chcesz to sobie tu bądź nikt nie ma prawa decydować co masz robić i czy masz tu być czy nie pierdol to .
weź olej wgl te wiadomości  chcesz to sobie tu  bądź  nikt nie ma prawa decydować co masz robić i czy masz tu być czy nie  pierdol to . teksty bansujdziwko dodał komentarz: weź olej wgl te wiadomości, chcesz to sobie tu bądź, nikt nie ma prawa decydować co masz robić i czy masz tu być czy nie, pierdol to . do wpisu 6 luty 2012
paraliżujesz mi myśli  jestem w... teksty

bansujdziwko dodano: 6 luty 2012

paraliżujesz mi myśli, jestem w stanie tylko wspominać i żałować.

ciągle powtarzasz  że Cię to... teksty

bansujdziwko dodano: 6 luty 2012

ciągle powtarzasz, że Cię to pierdoli...

wszystkie szuje tego świata... teksty

bansujdziwko dodano: 6 luty 2012

wszystkie szuje tego świata, chciałyby Cie dziś rozszarpać..

Wspieraj brata  zawsze razem atak! teksty

bansujdziwko dodano: 6 luty 2012

Wspieraj brata, zawsze razem atak!

  ktoś czuje wine  że jest... teksty

bansujdziwko dodano: 6 luty 2012

` ktoś czuje wine, że jest skurwysynem !

noi chuj  ze  dziwka nie sięga do... teksty

bansujdziwko dodano: 6 luty 2012

noi chuj, ze dziwka nie sięga do Twojego kija, ważne że sie stara.

Masz tak wiele   a mówisz   że nie... teksty

bansujdziwko dodano: 6 luty 2012

Masz tak wiele , a mówisz , że nie masz nic .

Nie łap mnie za rękę  skoro wiesz... teksty

bansujdziwko dodano: 6 luty 2012

Nie łap mnie za rękę, skoro wiesz że za chwilę ją puścisz.

Najgorsze są poniedziałki  gdy... teksty

bansujdziwko dodano: 6 luty 2012

Najgorsze są poniedziałki, gdy przez 7 godzin muszę patrzeć na te zapite po weekendzie twarze.

nie ma brzydkich kobiet  tylko czasem... teksty

bansujdziwko dodano: 6 luty 2012

nie ma brzydkich kobiet, tylko czasem wódki brak.

mówisz kurwa  bo straciła cnotę  z... teksty

bansujdziwko dodano: 4 luty 2012

mówisz kurwa, bo straciła cnotę z dupkiem, ja mowię skurwiel bo pochwalił się że w nią pchał.

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV