głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
aneczka_xdd Jak mam płakać to robię to w nocy bo albo nie mam na twarzy tuszu albo i tak muszę się umyć do spania . Tak to na ogół nie płacze . Za drogi tusz . aneczka xdd

aneczka_xdd

aneczka_xdd.moblo.pl
Jak mam płakać to robię to w nocy bo albo nie mam na twarzy tuszu albo i tak muszę się umyć do spania . Tak to na ogół nie płacze . Za drogi tusz . aneczka xdd
Jak mam płakać   to robię to w... teksty

aneczka_xdd dodano: 1 sierpnia 2011

Jak mam płakać , to robię to w nocy , bo albo nie mam na twarzy tuszu , albo i tak muszę się umyć do spania . Tak to na ogół nie płacze . Za drogi tusz . / aneczka_xdd

jak chcesz być niegrzeczna to... teksty

aneczka_xdd dodano: 1 sierpnia 2011

jak chcesz być niegrzeczna to najpierw dorośnij, bo los nastoletnich matek nie raz bywa gorzki. / iamsuperman

Czemu jest tak   ze większość... teksty

aneczka_xdd dodano: 1 sierpnia 2011

Czemu jest tak , ze większość chłopaków patrzy wyłącznie na mój tyłek ? Jakbym była gumową lalką bez charakteru , bez uczuć . Nadającą się wyłącznie do ruchania ? A kiedy okazuje się , że mam zasady , że nie daje dupy , odchodzi i mówi , ze jestem kurwą i dziwka . ' Mężczyźni ' / aneczka_xdd

' Jeżeli byłeś przyjacielem... teksty

aneczka_xdd dodano: 31 lipca 2011

' Jeżeli byłeś przyjacielem napewno jesteś nim nadal , Jeżeli miałeś coś do mnie , to wciąż Ci podpadam .. ' / PWRD ' Wciąż ten sam '

Serce mówi : Nie zadzwonił   nie... teksty

aneczka_xdd dodano: 31 lipca 2011

Serce mówi : Nie zadzwonił , nie miała czasu , bo był w pracy , przecież kocha . A rozum ? Olej skurwiela , nie zadzwonił , stracił . / aneczka_xdd

Mówisz żeby się kurwa pozbierać... teksty

aneczka_xdd dodano: 31 lipca 2011

Mówisz żeby się kurwa pozbierać , żeby pokazać , że jestem silna . Ale ja kurwa jestem słaba . Na Twoim punkcie oszalałam . Nikomu się nie dałam , a jednak działasz na mnie dziwnie . / aneczka_xdd

Jak bardzo trzeba mieć nawalone w... teksty

aneczka_xdd dodano: 31 lipca 2011

Jak bardzo trzeba mieć nawalone w bani żeby siedzieć na parapecie przy otwartym oknie , w koszulce na szelkach i krotkich spodenkach i ciągle mówić : ' Kurde , jak mi zimnoo ' ? / aneczka_xdd

  Kurwa !   Gdzie ?   A ja wiem gdzie... teksty

aneczka_xdd dodano: 31 lipca 2011

- Kurwa ! - Gdzie ? - A ja wiem gdzie teraz jest ? U kogo ? Z kim ? - A numer masz ? / aneczka_xdd

Myślisz   że Ci źle ? Że gorzej... teksty

aneczka_xdd dodano: 31 lipca 2011

Myślisz , że Ci źle ? Że gorzej być nie może ? Dlaczego ja ? Dlaczego mi ? Moi starzy są do dupy . Mówisz to ? Myślisz tak ? Ja myślałam tak samo . Mówiłam tak . Ale przeszło . PWRD 'dwoje rodziców' posłuchaj ! Zmienia . Uwierz . Mnie zmieniło . / aneczka_xdd

Gdyby nie ból   wmawiałabym sobie... teksty

aneczka_xdd dodano: 31 lipca 2011

Gdyby nie ból , wmawiałabym sobie , że to był tylko sen . / aneczka_xdd

Paradoks . Po prostu paradoks i... teksty

aneczka_xdd dodano: 31 lipca 2011

Paradoks . Po prostu paradoks i komedia . Kiedy byłam z Nim wmawiałam sobie , że Go nie kocham jeszcze . Tak naprawdę . A teraz kiedy się nie odzywa czuję , że jest mi bardzo potrzebny . Wraz ze swoim głosem zabrał cząstkę mnie . Brakuję mi Go . Bardziej niż studnia wody . Brakuję . Chyba jednak Go kocham . / aneczka_xdd

Bo wiesz   jesteśmy ze sobą od... teksty

aneczka_xdd dodano: 31 lipca 2011

Bo wiesz , jesteśmy ze sobą od niedawna i szczerze ? Cieszyłam się , że nigdy nie powiedział , że mnie kocha . Bo wiem , że gdy to powie , to będzie to prawdziwe , a nie jak jakieś słowo rzucone na wiatr , od niechcenia . Zresztą nie wiem czy mogłabym mu powiedzieć to samo . Że Go kocham . Tak jest dla mnie ważny , cholernie ważny , jak mało kto , ale widzisz . nie jestem pewna , nie będę wmawiała sercu ' Kocham Go' ,nie chcę się rozczarować . To boli . bardzo . Mniejsza z tym . Wyobraź sobie moją , no nie wiem , minę ? Zachowanie ? Kiedy dzwoniąc do mnie po pijaku powiedział , że mnie kocha . Mówił prawdę . Chyba . Przecież musiał . Pijany mówi prawdę , nie ? / aneczka_xdd

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV