głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
HoRroRek D ktos ze mnĄ? d      teksty

alcia169 dodano: 25 października 2008

HoRroRek;D ktos ze mnĄ?;d ;***

wSzyScY chŁopaCYy To DupKi!!!!!!! : :  teksty

alcia169 dodano: 25 października 2008

wSzyScY chŁopaCYy To DupKi!!!!!!! :(:(

   Do dupY      teksty

alcia169 dodano: 25 października 2008

;( Do dupY;( ;/

waLcz. KochaJ . CieRp .       ...    teksty

alcia169 dodano: 25 października 2008

waLcz. KochaJ . CieRp . ;* ;( ... ;*

kuRwa   jaKa miŁoŚć JeSt Do DupY... teksty

alcia169 dodano: 25 października 2008

kuRwa;/ jaKa miŁoŚć JeSt Do DupY ;/ ;(((

     teksty

alcia169 dodano: 25 października 2008

;(((

BoLi brzuch:  każDy ma olew:  Smutno:  teksty

alcia169 dodano: 25 października 2008

BoLi brzuch:( każDy ma olew:( Smutno:(

NoCc z niAAaa     teksty

alcia169 dodano: 25 października 2008

NoCc z niAAaa;***

Hymm D gŁoWka BoLi d Ale byŁo waRto... teksty

alcia169 dodano: 25 października 2008

Hymm;D gŁoWka BoLi;d Ale byŁo waRto;d dzieeki Laski;***;P

Hymm D gŁoWka BoLi d Ale byŁo waRto... teksty

alcia169 dodano: 25 października 2008

Hymm;D gŁoWka BoLi;d Ale byŁo waRto;d dziki Laski;***;P

zet wuu d p teksty

alcia169 dodano: 25 października 2008

zet wuu;d;p

oJjj D gŁoWka BoLi xd        PP teksty

alcia169 dodano: 25 października 2008

oJjj;D gŁoWka BoLi xd ;((( ;PP

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV