głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
zapraszam na... teksty

aguuusia150 dodano: 5 lipca 2007

tia... dopiero w niedziele wracam...... teksty

aguuusia150 dodano: 3 lipca 2007

tia... dopiero w niedziele wracam... x( ech.. :P Ja juz chce Poznan :P

OYY MAX... teksty

aguuusia150 dodano: 1 lipca 2007

OYY MAX...

Głupi net    teksty

aguuusia150 dodano: 1 lipca 2007

Głupi net ;/

Chorwacja :  ... Jedyną faajną... teksty

aguuusia150 dodano: 1 lipca 2007

Chorwacja :/ ... Jedyną faajną rzeczą jest Funky Fisch ^^ :P

Foty Na fotce    teksty

aguuusia150 dodano: 30 czerwca 2007

Foty Na fotce ;)

Miłość rośnie wokół nas   jej... teksty

aguuusia150 dodano: 29 czerwca 2007

Miłość rośnie wokół nas ;)jej zapach jest juz tuu ;) :P

Obawiam Sie ze w tym naszym trio... teksty

aguuusia150 dodano: 29 czerwca 2007

Obawiam Sie ze w tym naszym trio zostanie tylko dwoch..!!

Pedofile sa wsrod nas!!! :D... teksty

aguuusia150 dodano: 29 czerwca 2007

Pedofile sa wsrod nas!!! :D || HAKUNA MATATA xD

I juz sie nie martw az do konca swych... teksty

aguuusia150 dodano: 29 czerwca 2007

I juz sie nie martw az do konca swych dni! :D! [...| HAKUNA MATATA xD

Funky Fish :D Zajebisty sklep :D teksty

aguuusia150 dodano: 29 czerwca 2007

Funky Fish :D Zajebisty sklep :D

Funky Fish :D Zajebisty sklep :D... teksty

aguuusia150 dodano: 28 czerwca 2007

Funky Fish :D Zajebisty sklep :D ||nom mowie ;Pale To tylko SEN!! ;*

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV