głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
! gram .. pisac jak ważne ! .. bu ka... teksty

SandraQ dodano: 14 września 2007

! gram .. pisac jak ważne ! .. bu$ka =**

Nie Ma.. bU KA     teksty

SandraQ dodano: 13 września 2007

Nie Ma.. bU$KA ;**

Spie..SNIe.. bU KA     teksty

SandraQ dodano: 13 września 2007

Spie..SNIe.. bU$KA ;**

zW =   .. bU ka :   teksty

SandraQ dodano: 13 września 2007

zW =** .. bU$ka :**

LoNelY .. !!  xD teksty

SandraQ dodano: 13 września 2007

LoNelY .. !! xD

Akon  Sorry Blame It On Me teksty

SandraQ dodano: 13 września 2007

Akon- Sorry Blame It On Me

HahAH NaSyPalAM cUkrU do sWieCZki ..... teksty

SandraQ dodano: 13 września 2007

HahAH NaSyPalAM cUkrU do sWieCZki .. lOl xD

PiCasA 2 :D teksty

SandraQ dodano: 13 września 2007

PiCasA 2 :D

hah .. i wszyscy nie chodzimy do... teksty

SandraQ dodano: 13 września 2007

hah .. i wszyscy nie chodzimy do szkoly xD

blEEeEE     teksty

SandraQ dodano: 13 września 2007

blEEeEE ;//

Dziewczyny ta akcja Pały to jakis... teksty

SandraQ dodano: 13 września 2007

Dziewczyny ta akcja Pały to jakis żart jestesce załosne hahahaha

ZzZzZzzZzZ ... xDD .. zart xD teksty

SandraQ dodano: 8 września 2007

ZzZzZzzZzZ ... xDD .. zart xD

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV