głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
kurde ..    teksty

SandraQ dodano: 26 września 2007

kurde .. ;/

ehh .. u lekarza .. Jagoda przy komp... teksty

SandraQ dodano: 26 września 2007

ehh .. u lekarza .. Jagoda przy komp :( ;D

kurka .. badziewn noga xD teksty

SandraQ dodano: 26 września 2007

kurka .. badziewn noga xD

! Tańce .. Jak coś komcia     .. Bu... teksty

SandraQ dodano: 25 września 2007

! Tańce .. Jak coś komcia ;)) .. Bu$ka ;**.. ;]] .. !

! Tańce..Jak coś komcia    ..Bu ka... teksty

SandraQ dodano: 25 września 2007

! Tańce..Jak coś komcia ;))..Bu$ka;**.. ;]]..!

! Tańce..Jak coś komcia    ..Bu ka... teksty

SandraQ dodano: 25 września 2007

! Tańce..Jak coś komcia ;))..Bu$ka ;** .. ;]] .. !

HaHA SzCzErY Był LanCuszEK   .. xD teksty

SandraQ dodano: 25 września 2007

HaHA SzCzErY Był LanCuszEK^^ .. xD

DzIsIAJ tanCe :   .. DoBIjAjACe :... teksty

SandraQ dodano: 25 września 2007

DzIsIAJ tanCe :(( .. DoBIjAjACe :(( .. ALe z KlaudIA :D

SqL .. bĘdE PÓZnIeJ .. CyA :  teksty

SandraQ dodano: 25 września 2007

SqL .. bĘdE PÓZnIeJ .. CyA :*

nie ma mnie ... =   .. jak coś kom..... teksty

SandraQ dodano: 24 września 2007

nie ma mnie ... =)) .. jak coś kom.. :**

kInGa NIE Mam kaSY NA KOm a MaMa GadA... teksty

SandraQ dodano: 24 września 2007

kInGa NIE Mam kaSY NA KOm a MaMa GadA pRzEz DomOwy ..

Nie mARTw SIE miLENa    .. teksty

SandraQ dodano: 24 września 2007

Nie mARTw SIE miLENa ;))..

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV