głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
no i nie chcem mnie znac :... teksty

Paulinka151992 dodano: 6 sierpnia 2007

no i nie chcem mnie znac :(......kocham cie Martus :*

PRZEPRASZAM !!!!!!! teksty

Paulinka151992 dodano: 6 sierpnia 2007

PRZEPRASZAM !!!!!!!

KURWA JEBIE NIE MA MNIE  teksty

Paulinka151992 dodano: 6 sierpnia 2007

KURWA JEBIE NIE MA MNIE

zjeban komp!!!!!!!!!!! teksty

Paulinka151992 dodano: 6 sierpnia 2007

zjeban komp!!!!!!!!!!!

aaa Eliasz kupuje robalowi Piwko haha :  teksty

Paulinka151992 dodano: 6 sierpnia 2007

aaa Eliasz kupuje robalowi Piwko haha :)

zarobiscie bylo wczora aaa Eliasz ty... teksty

Paulinka151992 dodano: 6 sierpnia 2007

zarobiscie bylo wczora aaa Eliasz ty glupia cioto hheh :)

Na walach z Ekipa :  ale benda Fazy... teksty

Paulinka151992 dodano: 5 sierpnia 2007

Na walach z Ekipa :) ale benda Fazy oo ja :)

Na walach nie wiem kiedy bende moze... teksty

Paulinka151992 dodano: 5 sierpnia 2007

Na walach nie wiem kiedy bende moze wogule xD

nowe fotki... teksty

Paulinka151992 dodano: 5 sierpnia 2007

nowe fotki www.paulinka151992.fotka.pl komenty mile widziane :)

W sklepie :  teksty

Paulinka151992 dodano: 5 sierpnia 2007

W sklepie :)

ogarniam teksty

Paulinka151992 dodano: 5 sierpnia 2007

ogarniam

Zjebany humorek :   Waly z Ekipom    teksty

Paulinka151992 dodano: 5 sierpnia 2007

Zjebany humorek :( /Waly z Ekipom ;]

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV