głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
Dobranos bebe KC: :  teksty

MarTusia724 dodano: 29 czerwca 2007

Dobranos bebe KC:*:*

Hehe ja zawsze mam racje ale Hogi idz... teksty

MarTusia724 dodano: 29 czerwca 2007

Hehe ja zawsze mam racje ale Hogi idz zebyś była na jutro zdrowa

Hogi idz spać lepiej!! teksty

MarTusia724 dodano: 29 czerwca 2007

Hogi idz spać lepiej!!

Nie bo ja nie wstane haha teksty

MarTusia724 dodano: 29 czerwca 2007

Nie bo ja nie wstane haha

No to mnie możecie o 9 teksty

MarTusia724 dodano: 29 czerwca 2007

No to mnie możecie o 9

Luzik:   teksty

MarTusia724 dodano: 29 czerwca 2007

Luzik:))

Chociaż nie na mnie chyba nie... teksty

MarTusia724 dodano: 29 czerwca 2007

Chociaż nie na mnie chyba nie możesz liczyć w tej sprwie:(

zebyś sie nie zdzwił jak zrobie to... teksty

MarTusia724 dodano: 29 czerwca 2007

zebyś sie nie zdzwił jak zrobie to naprawde

Heeh spoko teksty

MarTusia724 dodano: 29 czerwca 2007

Heeh spoko

Budzik mnie nie budzi jestem juz... teksty

MarTusia724 dodano: 29 czerwca 2007

Budzik mnie nie budzi jestem juz wyczulona

Dobra Bastek mnie obudzi i Hogi też teksty

MarTusia724 dodano: 29 czerwca 2007

Dobra Bastek mnie obudzi i Hogi też

zadzwoń albo puśc sygnał teksty

MarTusia724 dodano: 29 czerwca 2007

zadzwoń albo puśc sygnał

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV