głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
marta.tyszka 'Ból..tęsknota.. Cierpienie!!!' hahaa Ok haha ok 'Kossiam..tęsknie myśle żałuje' hahaha Sorry Milena już jestem 'Pasują do Siebie Jak świni siodło' xD Nie pierw

MarTusia724

MarTusia724.moblo.pl
'Ból..tęsknota.. Cierpienie!!!' hahaa
'Ból..tęsknota.. Cierpienie!!!' hahaa teksty

MarTusia724 dodano: 11 luty 2008

'Ból..tęsknota.. Cierpienie!!!' hahaa

Ok haha ok     'Kossiam..tęsknie... teksty

MarTusia724 dodano: 11 luty 2008

Ok haha ok; ]] 'Kossiam..tęsknie myśle żałuje' hahaha

Sorry Milena już jestem     teksty

MarTusia724 dodano: 11 luty 2008

Sorry Milena już jestem; ]]

'Pasują do Siebie Jak świni... teksty

MarTusia724 dodano: 11 luty 2008

'Pasują do Siebie Jak świni siodło' xD

Nie pierwsza i nie ostatnia      teksty

MarTusia724 dodano: 11 luty 2008

Nie pierwsza i nie ostatnia ; ((

Wiem jak ja tak moge hahaha teksty

MarTusia724 dodano: 11 luty 2008

Wiem jak ja tak moge hahaha

Rzucam się z mostu.. nie jestem... teksty

MarTusia724 dodano: 11 luty 2008

Rzucam się z mostu.. nie jestem godna hahaha

22 22..?         teksty

MarTusia724 dodano: 11 luty 2008

22;22..?; )) ; *

ZiMnOoo xD   O ! ! teksty

MarTusia724 dodano: 11 luty 2008

ZiMnOoo xD ; O ! !

ZiMnOoo xD   O teksty

MarTusia724 dodano: 11 luty 2008

ZiMnOoo xD ; O

CośŚ..  P   kom       kC         teksty

MarTusia724 dodano: 11 luty 2008

CośŚ..; P ~~kom~~; ] kC; * ; /

CośŚ..  P   KoMM   teksty

MarTusia724 dodano: 11 luty 2008

CośŚ..; P ~~KoMM~~

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV