głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
a no wiem która to jest  D masakra..... teksty

Madziula1 dodano: 12 grudnia 2008

a no wiem która to jest ;D masakra.. ;]]

haha  DD teksty

Madziula1 dodano: 12 grudnia 2008

haha ;DD

haha   teksty

Madziula1 dodano: 12 grudnia 2008

haha ;

czekaj obczaje ja    na n k ?? :P teksty

Madziula1 dodano: 12 grudnia 2008

czekaj obczaje ja ;] na n-k ?? :P

znam ale nie ewe    teksty

Madziula1 dodano: 12 grudnia 2008

znam ale nie ewe ;]

    teksty

Madziula1 dodano: 12 grudnia 2008

;]]

dobranoc                teksty

Madziula1 dodano: 12 grudnia 2008

dobranoc ;] || ;//

no nie.. ! masakra     wkurzyłam... teksty

Madziula1 dodano: 12 grudnia 2008

no nie.. ! masakra ;// wkurzyłam się xDDD

kika  D komórka mi wpadła do... teksty

Madziula1 dodano: 12 grudnia 2008

kika ;D komórka mi wpadła do majonezu ;/ kurwa ;p

ale ja mam pomysły ..    teksty

Madziula1 dodano: 12 grudnia 2008

ale ja mam pomysły .. ;]

nom  d teksty

Madziula1 dodano: 12 grudnia 2008

nom ;d

no naprawde.. przeciez nie... teksty

Madziula1 dodano: 12 grudnia 2008

no naprawde.. przeciez nie powiedzialam na serio.. ale racje mam..

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV