głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
każda rozmowa się tak kończy..... teksty

Lenka161195 dodano: 16 grudnia 2008

każda rozmowa się tak kończy.. [buhehehe]. xd

nie idę na pierwszą lekcje  bo mi... teksty

Lenka161195 dodano: 16 grudnia 2008

nie idę na pierwszą lekcje, bo mi się nie chce. ^^ xD

   . teksty

Lenka161195 dodano: 15 grudnia 2008

;* .

co nie panny z nich to masakra . .... teksty

Lenka161195 dodano: 15 grudnia 2008

co nie panny z nich to masakra . . //było fazowo . ;dd gdzieś . (;

co nie panny z nich to masakra . .... teksty

Lenka161195 dodano: 15 grudnia 2008

co nie panny z nich to masakra . . // gdzieś . (;

co nie panny..    teksty

Lenka161195 dodano: 15 grudnia 2008

co nie panny.. ;|

no nieeeee. . :  teksty

Lenka161195 dodano: 15 grudnia 2008

no nieeeee. . :|

ma się tą faze . xdd   haha . teksty

Lenka161195 dodano: 15 grudnia 2008

ma się tą faze . xdd / haha .

na chwile .  teksty

Lenka161195 dodano: 15 grudnia 2008

na chwile .

  . teksty

Lenka161195 dodano: 14 grudnia 2008

;*.

idiota . xd teksty

Lenka161195 dodano: 14 grudnia 2008

idiota . xd

no i znowu następna laska.. co nie... teksty

Lenka161195 dodano: 14 grudnia 2008

no i znowu następna laska.. co nie gościu.. ^^ to jest już przegięcie.

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV