głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
wyjebane  d nie bd sie juz niczym... teksty

Kamilcia94 dodano: 1 lipca 2008

wyjebane ;d nie bd sie juz niczym przejmowac... pojebane zycie i chuj

ZabiOrę Cię... ahh tak :  i tak... teksty

Kamilcia94 dodano: 1 lipca 2008

ZabiOrę Cię... ahh tak :] i tak ZleMi... :|

ZabiOrę Cię... ahh tak :  i tak... teksty

Kamilcia94 dodano: 1 lipca 2008

ZabiOrę Cię... ahh tak :] i tak ZleMi... :| ale... :] dziSiaj... bd ok

ZabiOrę Cię... ahh tak :  teksty

Kamilcia94 dodano: 1 lipca 2008

ZabiOrę Cię... ahh tak :]

 Why   ?     smutaŚno...  teksty

Kamilcia94 dodano: 1 lipca 2008

"Why" [?] ;( smutaŚno...

    teksty

Kamilcia94 dodano: 1 lipca 2008

;/

albo umrzec na smierc :  teksty

Kamilcia94 dodano: 1 lipca 2008

albo umrzec na smierc :]

do spania...    zjebany humor jak chuj teksty

Kamilcia94 dodano: 1 lipca 2008

do spania... ;/ zjebany humor jak chuj

do spania...    zjebany humor jak chuja teksty

Kamilcia94 dodano: 1 lipca 2008

do spania... ;/ zjebany humor jak chuja

BySmy sie najebali :  teksty

Kamilcia94 dodano: 1 lipca 2008

BySmy sie najebali :]

ObSrana teksty

Kamilcia94 dodano: 1 lipca 2008

ObSrana

gdyby nie ta piosenka... i ten jeden... teksty

Kamilcia94 dodano: 1 lipca 2008

gdyby nie ta piosenka... i ten jeden taniec... [spadająca gwiazda]

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV