głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
You know I'm cutest guy in here  in... teksty

Kajkos dodano: 2 czerwca 2009

You know I'm cutest guy in here, in here, in here? High people really talk

you watch me bleed.. SKSK  teksty

Kajkos dodano: 2 czerwca 2009

you watch me bleed.. SKSK

prawdopodobnie śpię..     nic już... teksty

Kajkos dodano: 1 czerwca 2009

prawdopodobnie śpię.. // nic już nie wiem.

czego trzeba Ci  smakuje jak mango... teksty

Kajkos dodano: 1 czerwca 2009

czego trzeba Ci, smakuje jak mango, to siła miłości, nie ma takiej drugiej

wcale  kurwa  nie jest zajebiście.... teksty

Kajkos dodano: 28 maja 2009

wcale, kurwa, nie jest zajebiście. / pertraktuję z ojcem.

wcale  kurwa  nie jest zajebiście. teksty

Kajkos dodano: 28 maja 2009

wcale, kurwa, nie jest zajebiście.

wyszłam i kocham moje dupy   Owczu... teksty

Kajkos dodano: 28 maja 2009

wyszłam i kocham moje dupy - Owczu, Kama.

nie chcę już nic pamiętać.. teksty

Kajkos dodano: 27 maja 2009

nie chcę już nic pamiętać..

ogarniam się.. teksty

Kajkos dodano: 27 maja 2009

ogarniam się..

śpię chyba  toczę wojnę o dach... teksty

Kajkos dodano: 27 maja 2009

śpię chyba, toczę wojnę o dach nad głową ? // żebyś się nie przeliczył -

Wrocław wita..          said i'm ok... teksty

Kajkos dodano: 21 maja 2009

Wrocław wita.. ;> // said i'm ok, but i know how to lie // Kamiś moja.

Wrocław wita..          said i'm ok... teksty

Kajkos dodano: 21 maja 2009

Wrocław wita.. ;> // said i'm ok, but i know how to lie // siedzę na g

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV