głupie teksty, śmieszne teksty, opisy gadu-gadutwój portal społecznościowy
Pozwol mi uslyszec cisze...Czasem... teksty

Jadzia2411 dodano: 25 czerwca 2008

Pozwol mi uslyszec cisze...Czasem lepsze to niz potok slow...

18 kolezanki..... Bedzie sie dzialo... teksty

Jadzia2411 dodano: 21 czerwca 2008

18 kolezanki..... Bedzie sie dzialo hehe:)

Moje zycie to zagadka czy ktos... teksty

Jadzia2411 dodano: 21 czerwca 2008

Moje zycie to zagadka czy ktos potrafi ja rozwiazac...? :)

Moje serce jest malutkie ale wierne i... teksty

Jadzia2411 dodano: 21 czerwca 2008

Moje serce jest malutkie ale wierne i cieplutkie...

WAKACJE...hihi:  teksty

Jadzia2411 dodano: 20 czerwca 2008

WAKACJE...hihi:)

Zakonczenie roku... Nareszcie : : :  teksty

Jadzia2411 dodano: 19 czerwca 2008

Zakonczenie roku... Nareszcie :):):)

Raz sie zyje... :  teksty

Jadzia2411 dodano: 19 czerwca 2008

Raz sie zyje... :)

Moje serce jest malutkie ale wierne i... teksty

Jadzia2411 dodano: 15 czerwca 2008

Moje serce jest malutkie ale wierne i cieplutkie...

I znow wszystko do dupy........=     teksty

Jadzia2411 dodano: 15 czerwca 2008

I znow wszystko do dupy........=,(((

Nie bedzie placzu nie bedzie lez:... teksty

Jadzia2411 dodano: 15 czerwca 2008

Nie bedzie placzu nie bedzie lez:) Nie wazne co bylo! Wazne co jest!

Nikt mnie nie kocha!Kazdy olewa!Wezne... teksty

Jadzia2411 dodano: 15 czerwca 2008

Nikt mnie nie kocha!Kazdy olewa!Wezne tabletki pojde do nieba...;-(((

oooo kto to sobie przypomnial o... teksty

Jadzia2411 dodano: 15 czerwca 2008

oooo kto to sobie przypomnial o mnie?:) hi hi

Moblo.pl
Użytkownicy
Reklama
Archiwum
Kontakt
Regulamin
Polityka Prywatności
Grupa Pino
Reklama
O Grupie Pino
Kontakt
Polecane strony
Transmisja Live
Seriale TV